به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۴۰۰

شماره جدید چشمی در استقلال مشخص شد

گروه ورزشی: روزبه چشمی مدافع استقلال که به تازگی به این تیم بازگشته است، قصد دارد شماره 5 را بر تن کند.
شماره جدید چشمی در استقلال مشخص شد
 روزبه چشمی مدافع جدید استقلالی هاست که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. با حضور این بازیکن، خیال سرمربی آبی پوشان بابت خط میانی و دفاعی تیمش آسوده شد و حالا مجیدی گزینه های بیشتری برای چینش ترکیب تیمش در اختیار دارد.
پس از حضور چشمی در استقلال، بحث و گمانه زنی هایی درخصوص انتخاب شماره این بازیکن صورت گرفت. روزبه در زمان حضور در استقلال، شماره 4 را بر تن می کرد و فصل گذشته پس از جدایی این بازیکن و حضور در ام الصلال، سیاوش یزدانی تصمیم گرفت تا این شماره را بپوشد.
با بازگشت روزبه، عنوان شد که ممکن است یزدانی شماره 4 را به چشمی بدهد اما روزبه علی رغم داشتن سابقه بیشتر در استقلال و سالها پوشیدن این لباس، شماره 5 را برای خودش انتخاب کرد. این بازیکن اعلام کرده است که در قید و بند انتخاب شماره پیراهن نیست و اهداف بزرگتری برای موفقیت در استقلال و کسب قهرمانی دارد. 
تمرکز روزبه برای فصل جدید، حضور مثمر ثمر در ترکیب تیمش بوده و حالا چشمی پس از انتخاب این شماره قصد دارد از برخی بزرگان و پیشکسوتان استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن شماره 5 را دارند، رخصت گرفته و در فصل جدید با شماره متفاوتی در میادین ظاهر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها