به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۹۹۴۰۴

میزان سود خرید هر خودروی حواله‌ای!

میزان سود خرید هر خودروی حواله‌ای!
گروه اقتصادی: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: حدود ۲۰ میلیون اختلاف قیمت بین خودروهای حواله‌ای و حاشیه بازار وجود دارد.
اسد کرمی با اشاره به اینکه قیمت خودرو در بازار آزاد روند نزولی دارد، گفت: قیمت خودرو کاهشی است و از طرفی خریداری در بازار وجود ندارد.
او در خصوص خرید و فروش حواله خودرو در بازار، گفت: حواله های سال قبل را مانند کوییک و ساینا در بازار خرید و فروش‌ می شود و بسیاری از افراد برای خرید آن به دلیل به صرفه بودن، اقدام می کنند.به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران خرید و فروش حواله از نظر قانونی غیر مجاز است و مشخص نیست مواد تحویل خودروها چه زمانی است.
کرمی گفت:مشخص نیست خودرو مورد نظر همانی باشد که متقاضی برایش وجود دارد و در طول زمان ممکن است جا به جا شود و مشکلاتی ممکن است برایش رخ دهد.
وی با اشاره به اختلاف قیمتی که بین خرید خودرو حواله ای وجود دارد تا خودرویی که در حاشیه بازار به فروش می رود، گفت: حدود ۲۰ میلیون اختلاف قیمت بین خودروهای حواله ای و حاشیه بازار وجود دارد. تحویل این خودرو اصلا مشخص نیست و ممکن است تاخیری وجود داشته باشد اما به دلیل اینکه حدود ۱۰ میلیون تومان با بازار اختلاف قیمت دارد، متقاضی برایش در بازار وجود دارد.کرمی گفت: برخی دفاتر اسناد رسمی به طور غیر قانونی اقدام به خرید و فروش خودرو حواله ای می‌کنند.


 
برچسب ها: خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها