به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۲۹۹۴۱۶

عاشقان صابر کاظمی بین المللی شدند

گروه ورزشی: صابر کاظمی باز هم در آسیا درخشید و حالا والیبال دوستان منتظر درخشش‌های او در سطح اروپا و حتی جهان هستند.
عاشقان صابر کاظمی بین المللی شدند
هنوز تصاویر دهن خون آلود صابر و لنگ لنگان راه رفتن و خوشحالی کردنش بعد از فینال قهرمانی آسیا مقابل ژاپن را فراموش نکرده بودیم که او باز هم تحسین برانگیز شد. او این بار جام باشگاه‌های آسیا را هدف قرار داد و ستاره تیم سیرجانی شد.
صابر کاظمی موفق شد در جام باشگاه‌های آسیا با تیم فولاد قهرمان مسابقات شود و در فینال نیز با درخششی که داشت تاثیر فوق العاده‌ای روی قهرمانی بدون دردسر این تیم گذاشت. صابر حالا پس از لیگ ملت‌های والیبال، المپیک، قهرمانی آسیا و باشگاه‌های آسیا به چهره‌ای محبوب و مشهور در اوج جوانی تبدیل شده و کار سخت و طولانی‌ای را در ادامه مسیر حرفه‌ای خود پیش رو خواهد داشت.
 

 
صابر در بازی فینال مقابل العربی ۲۸ امتیاز به دست آورد و امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود. او آمار ۲۲ حمله، یک دفاع و پنج سرویس را از خود به جای گذاشت. از ویژگی‌های صابر سرویس‌های بدون ترس او در تمام طول مسابقه است. حضور او علاوه بر امتیاز آوری به تغییر روند بازی به سود ایرانی‌ها موثر است. صابر کاظمی همانند مسابقات ملی قهرمانی آسیا، در این تورنمت هم ارزشمندترین بازیکن شد.
این درخشش وقتی جالب می‌شود که بدانیم صابر پس از مسابقات آسیایی با تیم ملی ایران، به طور کامل مصدومیت‌هایش بهبود نیافته بود و بحث و جدل‌های زیادی مبنی بر حضور یا عدم حضور او در تیم فولاد سیرجان برای مسابقات باشگاهی آسیا مطرح بود. اما به هرحال صابر با روحیه فوق العاده و جنگجویانه‌ای که دارد در این مسابقات شرکت کرد و با نظر سعید رضایی تقریبا در تمام مسابقات حاضر بود. امیدواریم این حضور به سلامتی و بهبود مصدومیت صابر کاظمی لطمه‌ای وارد نکرده باشد.
 پس از این مسابقه موج واکنش‌ها به درخشش صابر کاظمی به راه افتاد و در کنار توئیت‌های فارسی ایرانیان، تعریف و تمجیدهای کاربران عرب زبان که درخشش ستاره ایرانی را مقابل تیم‌هایشان دیده بودند جالب بود.
 اینجا می توانید برخی از جالب ترین واکنش کابران توییتر به عملکرد شگفت انگیز صابر کاظمی را بخوانید.
در جذاب‌ترین واکنش توییتری یک کاربر عرب زبان صابر را در سطح اروپا می‌داند
 

 
 
ترجمه: "صابر کاظمی از نسلی است که قهرمان نوجوانان و جوانان جهان شده است؛ یک ماه پیش با تیم ملی در رده بزرگسال قهرمان جهان و بهترین بازیکن مسابقات شد و امروز قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و بازهم لقب بهترین بازیکن رقابت‌های آسیا را با ۲۲سال سن فتح کرد. به نظر می‌رسد که این آخرین مسابقات آسیایی وی باشد! جایگاه او در اروپا است. این فرق بازیکنی است که به بازی اهمیت می‌دهد و فردی که ورزش کردنش کاسب کارانه باشد.
 

 
ترجمه: مسابقه العربی قطر با یک تیم ایرانی بسیار شگفت انگیز است. آنها بازیکنی به نام صابر کاظمی دارند که بسیار شگفت انگیز ظاهر شده است.
 

 

 
برچسب ها: صابر کاظمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها