به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۶۷۹۲۳

دلیل مسلمان شدن مربی پرتغالی سپاهان

دلیل مسلمان شدن مربی پرتغالی سپاهان
گوناگون: همسر ایرانی سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. ژوزه مورایس، چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شیعه شده است. فعالان شبکه‌های اجتماعی دلیل این امر را ازدواج این مربی ۶۰ ساله با شیدا مقصودلو ۲۶ ساله، بازیگر تئاتر عنوان کرده‌اند. این دو حدود ۳۵ سال با هم اختلاف سن دارند!
مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. او از سن ۱۷ سالگی به حرفه بازیگری مشغول است و درحال حاضر در یک نمایش تئاتر فعالیت می‌کند.
شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.
فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».
برچسب ها: ژوزه مورایس

علی
Romania
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۰:۴۸
به خاطر ازدواج ...و عشق و عاشقی ...مسلمان .و شیعه...شده...چون مرد غیر مسلمان بوده.....این شخص قابل اعتماد نیست ....ممکنه فردا باز تغییر عقیده بده (439761)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۲:۰۲
تاسف اور است که دختران این مرز و بوم برای رهایی از این مملکت تن به چنین خفتی می دهند. ایا بنظر شما این خانم واقعا بدلیل علاقه فلبی با این فرد که جای پدر بزرگش را دارد و اگر جلوی اینه بایستاد اینه ترک برداشته، دارد ازدواج می کند. اسلام روی اوردن این اقا هم واقعا تاسف بار است. واقعا اینده بسیار تیره و تاری در پیش روی این مملکت است که هر روز بدتر می شود. (439763)
Reza Shayan
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۰:۳۵
این ازدواج چه توجیهی دارد ...!!! دختر 25 ساله ایرانی با یک پیرمرد 60 ساله پرتغالی ...!!!؟؟؟ روزنامه هفت صبح هم با آب و تاب ، در صفحه اول پوشش داده ...!!! نشان می دهد که معیار ها در جامعه ما مشکل پیدا کرده است متاسفانه...!!! (439776)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۱
این کار خانم بازیگر باعث آبروریزی و مایه شرمساری مردم ایران است... (439778)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۸:۴۹
گمانه زنی های شبکه اجتماعی بدرد خودت می خوره. خود مربی باید بگه چرا مسلمان شده. (439804)
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۲
خب خودش هم گفته که مسلمان شده دیگه (439904)
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۲۲:۳۷
به انتخاب دیگران احترام بگذارید ، با هر انگیزه و مقصودی که هست این یک تصمیم شخصی است و اخلاق و انسانیت حکم می کند برای یک انسان هموطن آرزوی خوشبختی کنیم. (439903)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها