به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۳۰۰۱۰۰
رئیس دفتر رئیس‌جمهور از وزیر کشور درخواست کرد

دستور ریاست‌جمهوری برای پیگیری برخورد ماموران با یک دختر

گروه سیاسی: رئیس دفتر رئیس‌جمهور از وزیر کشور خواست به مسئله برخورد نامناسب ماموران ناجا با یک دختر رسیدگی کند.  
دستور ریاست‌جمهوری برای پیگیری برخورد ماموران با یک دختر
پس از اینکه ویدئوی مربوط به برخورد سه مامور نیروی انتظامی با یک دختر جوان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر و سبب واکنش کاربران فضای مجازی شد، حالا شنیده‌ها از صدور دستور پیگیری این مسئله از سوی ریاست جمهوری خطاب به احمد وحیدی وزیر کشور حکایت دارد.
در این دستور که از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور به وزیر کشور ارجاع شده، از وزیر کشور خواسته شده ضمن پیگیری مسئله نسبت به ارائه گزارش به ریاست جمهوری اقدام کند. پیش از این رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با تقبیح رفتار ماموران حاضر در صحنه، برخورد آن‌ها را غیرقابل قبول ارزیابی کرده و از برخورد انضباطی با آنان خبر داده بود.

واکنش پلیس به ویدئوی جنجالی گشت ارشاد

....
 امروز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره کلیپ منتشر در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است. سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: در اجرای دستور ویژه فرمانده محترم ناجا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به اتهام دیگری صورت گرفته است و زمان دستگیری ضمن توهین و پرخاشگری، از دستور پلیس تمرد و سرپیچی کرده است که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شیوه دستگیری متهم بیان کرد: البته رفتار مامور در صحنه، غیرحرفه ای بوده و اینگونه برخوردها مورد تأیید نیست و با شخص مزبور نیز برخورد لازم صورت گرفته است.
برچسب ها: گشت ارشاد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها