به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۰۰۲۶۷

انتقاد احمدی‌نژاد از نظام تصمیم گیری کشور

انتقاد احمدی‌نژاد از نظام تصمیم گیری کشور
گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق كشورمان در مصاحبه‌ای گفت: ما یک اشکال کلی داریم و آن این است که از این منابع درست استفاده نمی کنیم و این منابع نمی تواند به هم گره بخورد و کشور را جلو ببرد.
علت اصلی آن هم همین مطلبی است که عرض کردم یعنی آن نقطه هدف، اگر هم روشن است، برای عده ای خاص روشن است. برای همه کسانی که می خواهند فعالیت کنند روشن نیست چون روشن نیست، راه های رسیدن به آن هم روشن نیست. هر کس از یک مسیری می رود. یک نفر می خواهد ایران را ژاپن اسلامی کند، یکی می خواهد ایران را آمریکا کند، یکی آلمان و ... و این یعنی پراکندگی منابع.نظام تصمیم گیری هم در کشور ما یک نظام مبتنی بر منطق تصمیم گیری نیست. چون ما برای تصمیم گیری دانش داریم که محصول تجربیات تاریخ است که البته عقلانی هم هست که هر مجموعه تصمیم گیری، باید سلسله مراتبی باشد، توازن اختیار و مسئولیت در آن برقرار باشد و شفاف باشد.وقتی اینها بهم می خورد، شما منابع، نیروی انسانی و شرایط خوبی دارید ولی قادر به هدفگذاری و تصمیم گیری های خوب نیستید. این یک مقدار اقتصاد ما را رنج می دهد و شرایط مردم را در یک سختی قرار داده است که امیدوارم اصلاح شود. باید برگردیم به یک منطق و آن منطق عقلانیت است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۹:۳۲
در دوره ریاست حمهوری خودش حدود 700 میلیارد دلار فقط درآمد نفتی داشت، چه گلی به سر مردم و این کشور زد!!!؟ فقط بلده حرف بزنه. همه سیاسیون کشور همینطور هستند (378175)
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۱۷:۱۰
اینقده غصه مملکت خورده پیر و شکسته شده. برای همین یه مرخصی کوتاه رفت امارات!!! (378206)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها