به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۰۱۰۳۲

رفتار تحقیرآمیز خودروسازان با مردم متوقف شود

رفتار تحقیرآمیز خودروسازان با مردم متوقف شود
گروه اقتصادی: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خودروسازان برای خالی کردن انبارهای‌شان اقدام نکنند، برای برخورد جدی با آنان تمام ظرفیت‌های قانونی را به کار خواهیم گرفت.به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی واله بیان کرد: خودروسازان به جای جبران ضررهای ساختگی از جیب مردم شرکت‌های زیر مجموعه‌شان را تعطیل کنند و هزینه‌ها و برخی رفتارهای مالی پر ابهام را پایان دهند.
 
وی با بیان اینکه رفتار خودروسازان با مردم تحقیرآمیز است خواستار توقف این روند شد و تاکید کرد: اگر خودروسازان برای خالی کردن انبارهای‌شان اقدام نکنند، برای برخورد جدی با آنان تمام ظرفیت های قانونی را به کار خواهیم گرفت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مایه شرمندگی است کشوری که دانشمندان جوانش پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین پهپادها را ساخته و یا مهندسی معکوس کرده‌اند، مدیرعامل شرکت خودروسازی آن علت دپوی هزاران خودرو را نبود قطعه ای حساس (ecu) اعلام کند.

سرمدی گفت: آنجا چه خبر است که جوانان خلاقی که موشک نقطه زن می سازند امکان حضور ندارند تا «ما می توانیم» را معنا کنند؟وی در پایان تاکید کرد: دلالان و مافیای کثیف خودرو در کشور را یک بار برای همیشه زمین گیر کنند تا بهانه های سبک از دست خودروسازها گرفته شود.
برچسب ها: خودرو سازی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها