به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۰۲۸۴۵

عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لالیگای 2

گروه ورزشی: عملکرد خوب وبی نقص امیر عابدزاده در دیدار این هفته پونفرادینا، باعث شد تا نام او در ترکیب منتخب این هفته لالیگای 2 قرار بگیرد.
عابدزاده بهترین دروازه بان هفته لالیگای 2
امیر عابدزاده در ادامه روند خوبی که در پونفرادینا در پیش گرفته، شنبه شب موفق به ثبت ششمین کلین شیت فصل خود شد. در دیداری از هفته سیزدهم لالیگای 2، کارتاخنا در استادیوم خانگی خود میزبان پونفرادینا بود که در نهایت یاران عابدزاده با یک گل از سد حریف خود عبور کردند.
در این مسابقه، دروازه بان ایرانی موفق به ثبت 3 سیو درخشان شد و با کسب نمره 7.6 عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. عابدزاده در ثبت ششمین پیروزی این فصل تیمش نقش مهمی داشت و پونفرادینا با این 3 امتیاز، به رتبه ششم جدول رده بندی صعود کرد و با آلمریای 28 امتیازی، شش امتیاز فاصله دارد.
 


دو روز پیش و پس از اینکه براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی آمار و ارقام نام امیر عابدزاده در میان لیست 20 نفره برترین سنگربانان جهان در سال 2021 قرار گرفت، روزنامه معتبر آ.اس اسپانیا به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: بازی های امیر با پونفرادینا در این ماه های لیگ هیچکس را بی تفاوت نگذاشته است. او به همراه 19 دروازه بان دیگر در فهرست برترین های دنیا قرار دارند. دروازه بان ایرانی نشان داده است که که به پونفرادینا کمک کرده تا در روزهای اول لیگ دسته دوم امتیازهای زیادی کسب کنند و این مسئله بازتاب های چشمگیری داشته است.
 
عابدزاده که چند روز پیش در لیست بهترین دروازه بانان سال دنیای فوتبال قرار گرفته بود، با روحیه ای بالا موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. نکته جالب اینکه این سنگربان ایرانی در 11 دیدار از 13 مسابقه تیمش در درون دروازه قرار گرفته و 6 بار کلین شیت کرده که پونفرادینا در این 11 بازی، 21 امتیاز کسب کرده و در غیاب عابدزاده و در دو مسابقه، تنها یک تساوی را به دست آورده است.
 

 
عملکرد خوب عابدزاده در دیدار برابر کارتاخنا باعث شد تا اوبه عنوان بهترین سنگربان هفته سیزدهم لالیگای 2 برگزیده شده و نام او در ترکیب منتخب این هفته تز رقابت ها قرار گیرد. سنگربانی که این روزها در اوج دوران ورزشی خودش به سر می برد و باعث تحسین بسیاری از رسانه های اسپانیایی شده است.
برچسب ها: امیر عابدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها