به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۰۲۹۱۵

گلکسی‌S22در اوایل سال۲۰۲۲به تولید انبوه می‌‌رسد

گلکسی‌S22در اوایل سال۲۰۲۲به تولید انبوه می‌‌رسد
گروه فناوری:سامسونگ علاوه بر کاهش قیمت گوشی‌ های خود قصد دارد گلکسی S ۲۲ را در سال ۲۰۲۲ به صورت انبوه عرضه کند.طبق گزارش‌ها، سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی اس ۲۲ را آغاز کرده و برای عرضه‌ آن در اوایل سال آینده میلادی آماده است. این موضوع شایعات قبلی مبنی بر عرضه این گوشی در ماه ژانویه یا فوریه را تایید می‌کند. سامسونگ در اواسط هفته گذشته تولید انبوه کابل‌های انعطاف پذیری که برد‌های مدار گوشی را به هم متصل می‌کند، آغاز کرده و علاوه بر این، گفته می‌شود که این شرکت تولید خود را در کارخانه‌های آسیایی به ده‌ها هزار واحد افزایش داده است.

این گزارش همچنین به برخی مشکلات در دستیابی به این میزان تولید اشاره کرد. در حالی که به نظر می‌رسد تولید گلکسی اس ۲۲ اولترا بر روی نسخه ایالات متحده متمرکز شده گفته می‌شود که تولید تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در حال انجام است.

رسیدن به تولید انبوه بر خلاف کمبود جهانی تراشه
در حالی که شایعات ضد و نقیضی در مورد رونمایی احتمالی سری گلکسی اس ۲۲ وجود دارد، اجماع عمومی بر این است که این گوشی به احتمال فراوان در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود. شروع تولید انبوه سه ماه قبل از عرضه اولیه گوشی نیز مطابق با جدول زمانی اخیر سامسونگ است.آخرین شایعه باید به طرفداران سامسونگ اطمینان دهد که گلکسی اس ۲۲ با وجود کمبود جهانی تراشه که بر بسیاری از تولیدکننده تجهیزات اصلی تاثیر گذاشته است، همچنان در مسیر خود قرار دارد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ قیمت‌های سری گلکسی اس ۲۲ را کاهش دهد.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها