به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۰۳۰۸۰
جمع بندی این بود همان راه قبلی ادامه پیدا کند

مدیرعامل فجر به‌دنبال تبلیغ بنز و بی‌ام و!

گروه ورزشی: مدیرعامل فجرسپاسی اعلام کرد که تبلیغات محیطی مثل سابق توسط سازمان لیگ انجام خواهد شد.
مدیرعامل فجر به‌دنبال تبلیغ بنز و بی‌ام و!
 باشگاه فجرسپاسی یکی از باشگاه‌هایی است که مخالف طرح چند باشگاه برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بوده و مدیرعامل آن عقیده دارد که تبلیغات مثل سابق باید از طریق سازمان لیگ انجام بپذیرد. بعد از جلسه امروز مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در جمع خبرنگاران حضور یافته و پاسخگوی سوالات آنان بود:
 
سعی کردم در جلسه شنونده باشم
ما یک تیم تازه لیگ برتری هستیم و من در بین مدیرعاملان نبودم که ببینیم در سال های گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. بیشتر سعی کردم در جلسه شنونده باشم تا اطلاعات کافی را دریافت کنم. هر حرفی هم می زنیم به دنبال پیشرفت فوتبال کشور هستیم و اختلاف سلیقه ها و نظرات همگی به خاطر پیشرفت بوده و عادی است و باعث رشد می شود.
 
ای کاش همه مدیرعاملان می آمدند
جلسه بسیار خوبی بود و می توان آن را جلسه همدلی نامید. ای کاش مدیرعاملانی که نیامده بودند هم احترام گذاشته و در جلسه حضور پیدا می کردند. سه چهار نفر نیامده بودند. مدیرعاملان گل گهر، هوادار و مس نبودند و از تراکتور هم آقای نصیرزاده آمدند و صحبت کردند.
 
اینجا مخالف و موافق نداریم
ما اینجا مخالف و موافق نداریم. این جا جمع شده بودیم که چه کار کنیم که بهره وری بیشتری در آینده از فوتبال داشته باشیم. در خصوص تبلیغات دور زمین طبق آیین نامه سازمان لیگ و فدراسیون خود سازمان لیگ متولی بوده است. جز دو سه باشگاه بقیه موافق این بودند که با سازمان لیگ همکاری کنیم. اگر نقطه ضعفی هم بوده به نظرم باید مدیرعاملان دیگری هم به کارگروه اضافه شوند که بتوانند راهکارهای بهتری بدهند.
 
سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام می دهد
نتیجه به این ختم شد که سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد. نمی شود که هر باشگاه خودش این کار را بکند. شما به کشورهای اروپایی نگاه می کنید که مرسدس بنز و بی ام و را تبلیغات می کنند ولی ما وضعیت اقتصادی مان به گونه ای نیست که از آنها کپی برداری کنیم. باید به داشته های خودمان قانع باشیم. به مدیران باشگاهها گفتم که یک کلمه داریم به نام نفاق و یک کلمه هم داریم به نام وفاق. به جای اینکه نفاق داشته باشیم باید با یک نگاه مثبت به هم نگاه کنیم و همدل باشیم. الحمدالله آخر جلسه هم همین شد و قرار گذاشتیم که وفاق داشته باشیم و با اتفاق نظر حق مان را بگیریم.
 
باید حق مان را از صدا و سیما بگیریم
ما اصل را ول کرده ایم و به فرع چسبیده ایم. باید حق مان را از صدا و سیما بگیریم. در تمام دنیا این موضوع وجود دارد. البته در جلسه امروز این موضوع مطرح نشد. در کل جلسه پرباری بود که برای فوتبال ایران مفید خواهد بود. قرار نهایی این شد که کارگروه در زمینه تبلیغات محیطی که از قبل بود با حضور چند مدیرعامل دیگر که یکی هم فجر خواهد بود تقویت شود. انشالله که این کارگروه با کیفیت بهتر کار را انجام دهد. مخالف و موافق نداشتیم، این جا مجلس شورای اسلامی که نیست! همه نظراتشان را دادند و این دلیل بر موافقت و مخالفت نیست. آقای آجرلو طرحی دادند که هر باشگاه خودش تبلیغات محیطی را انجام دهد در صورتی که متولی کار سازمان لیگ بود و به این جمع بندی رسیدیم که همان راه قبلی ادامه پیدا کند.
برچسب ها: فجر سپاسی شیراز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها