به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب : ۳۰۳۲۱۲

استقلال و سپاهان اولین دو رقمی‌های لیگ؟

گروه ورزشی: هفته چهارم رقابت‌ها در حالی شروع می‌شود که استقلال و سپاهان در سه هفته ابتدایی ۹ امتیاز گرفته‌اند و حالا برای ۱۲ امتیازی شدن تلاش می‌کنند.
استقلال و سپاهان اولین دو رقمی‌های لیگ؟
عصر جمعه مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می‌شود. فردا چهار مسابقه برگزار خواهد شد که در همین روز نخست هفته چهارم تکلیف صدرنشین این هفته مشخص می‌شود.
 
*عملیات فرار از بحران در انقلاب کرج
در کرج، هوادار تازه لیگ برتری شده در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم بحران زده پدیده است. هوادار از سه بازی گذشته سه باخت نصیبش شده که دو تای آنها باخت خفیف یک بر صفر به استقلال و سپاهان بوده. پدیده نیز که به تازگی تکلیف سرمربی‌اش مشخص شده با اکبر میثاقیان به کرج سفر کرده و تنها یک امتیاز دارد و وضعیتش خیلی بهتر از هوادار نیست. دو تیم برای ایجاد فاصله از قعر جدول باید هر چه در توان دارند در زمین بگذارند.
 
*تراکتور و پیکان؛ تلاش برای دومین پیروزی
کیلومترها آن طرف‌تر در تبریز تراکتور فیروز کریمی از پیکان که تیم سرسختی نشان داده میزبانی می‌کند. تی‌تی‌ها از سه بازی تنها سه امتیاز دارند و پیکان از دو بازی چهار امتیاز کسب کرده. تراکتوری‌ها که پیش فصل سختی را پشت سر گذاشتند امیدوارند از این بازی سربلند بیرون بیایند و بتوانند خود را از نیمه دوم جدول جدا کنند. پیکان نیز با مجتبی حسینی به دنبال ادامه راه تارتار است و می‌خواهد خود را به عنوان یک تیم در نیمه اول جدول لیگ جا بیندازد و حتی از همین حالا برای کسب سهمیه بجنگد‌.
 
*تیم مجیدی اولین دو رقمی لیگ؟
اما شاید اکثر نگاه‌ها فردا به شیراز و ورزشگاه حافظیه معطوف باشد. فرهاد مجیدی با شروعی مثال زدنی و کسب حداکثر امتیازات از سه بازی اول، در تلاش است اولین تیم لیگ 21 باشد که امتیازاتش را دو رقمی می‌کند. فجر سپاسی نیز هفته گذشته با شکست صنعت نفت اولین امتیازاتش را کسب کرد و با روحیه خوبی از آبی‌ها میزبانی می‌کند.
 
*جنگ تارتار و محرم در دربی برای اهداف متفاوت
در آخرین بازی هفته چهارم، دربی اصفهان برگزار خواهد شد. سپاهان که مطابق انتظار مدعی قهرمانی است همانند استقلال ۹ امتیاز دارد و نمی‌خواهد روند پیروزی‌هایش از بین برود. ذوب آهن نیز که فصل پیش یکی از مدعیان اصلی سقوط بود امسال نمی‌خواهد کارش به اما و اگر بکشد و با مهدی تارتار در اندیشه برگشتن به نیمه اول جدول است. دربی اصفهان فرصت خوبی برای تارتار و شاگردانش است که خود را ثابت کنند.
با توجه به شکست پرسپولیس و تساوی گل گهر، همین فردا تکلیف صدرنشین لیگ پیش از فیفادی معلوم می‌شود. هوادار تنها تیم بدون امتیاز لیگ در بازی‌های روز جمعه است و باید دید آیا طلسم امتیاز نگرفتن و گل نزدن‌ شاگردان عنایتی در هفته چهارم خواهد شکست یا خیر. با توجه به برگزاری دربی اصفهان و روحیه بالای استقلال و فجر انتظار شروع گرمی از هفته چهارم لیگ بیست و یکم داریم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها