به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۰۴۷۹۹
وینیسیوس جونیور:

این اولین قدم بود، برزیل قهرمانی جهان را می‌خواهد

گروه ورزشی: ستاره برزیلی رئال مادرید 45 دقیقه برابر کلمبیا بازی کرد و در صعود برزیل به جام جهانی نقشی کوچک را ایفا کرد.
این اولین قدم بود، برزیل قهرمانی جهان را می‌خواهد
وینیسیوس جونیور فصل فوق العاده ای را با رئال مادرید تجربه می کند. این ستاره برزیلی که پیش از این انتقاداتی نسبت به او مطرح می‌شد در فصل جاری بعد از کریم بنزما موثرترین بازیکن لوس بلانکوس بوده است و حالا به نظر می رسد با این روند شانس زیادی برای حضور در فهرست برزیل در جام جهانی 2022 قطر خواهد داشت.
او البته برای دو بازی برزیل برابر کلمبیا و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی دعوت نشده بود ولی مصدومیت بابی فیرمینو باعث شد تا وینیسیوس به تیم ملی برگردد.
 

 
وینیسیوس بامداد امروز 45 دقیقه در میدان برابر کلمبیا حاضر بود و کمک کرد سلسائو 1-0 برنده شود. او در پایان بازی گفت:« از اینکه در میدان بودم بسیار خوشحالم. در هر شر ایط خدمت کردن به تیم ملی کشورم برایم افتحار محسوب می شود. ما یک تیم فوق العاده هستیم و خوشحالم که کنار چنین بازیکنانی تمرین می کنم. پیروزی مهمی بود و به جام جهانی صعود کردیم که بسیار با ارزش است.»
 

 
وینی در ادامه گفت:« می خواهم به همین روند ادامه دهم و دوست دارم دقایق بیشتری برای برزیل بازی کنم. مهم این است که بتوانم در سطح استانداردهای مربی باشم. باید این پیروزی و صعود را جشن گرفت ولی برزیل قهرمانی جام جهانی را می خواهد و این تنها اولین قدم بود. بازی بعدی برابر آرژانتین است و برای ما مهم است که در این دیدار هم پیروز شویم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها