به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۰۵۸۸۵

سرمایه گذاری مطمئن بر روی املاک صنعتی

گروه اقتصادی: سرمایه گذاری مناسب و درست زمانی اتفاق می‌افتد که شما در زمان مناسب، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری پیدا کنید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید!
 املاک یکی از بهترین بازارهای امن و کم ریسک در حوزه سرمایه گذاری است.
تمام ثروتمندان دنیا بخش عمده ی سرمایه شان به صورت خرید ملک است.
یک سرمایه گذاری درست، در آینده ، بازار فروش خوب همراه با سود قابل قبولی برای شما خواهد داشت.
همیشه فرصت های عالی وجود دارد که می توانید از آنها برای سرمایه گذاری استفاده کنید.
همانطور که مشخص است در بازارهای سرمایه گذاری مختلف در ایران هیچ کدام به سوددهی بازار املاک نمی رسند که تجربه های چندین ساله در این مورد به خوبی ثابت کرده است.
 سرمایه گذاری در املاک  صنعتی: این مثل قدیمی در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات صنعتی این است که هرگز نباید تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید. خرید املاک صنعتی به این معنی است که دست خود را با گزینه های مختلف بسیار پر خواهید کرد.
 بر خلاف املاک و مستغلات صنعتی املاک و مستغلات مسکونی شما را در انتخاب محدود نگه می دارد.



املاک صنعتی برای فعالیتهای زیادی مانند تولید ، تدارکات و ذخیره سازی استفاده می شود. این به این معنی است که، حتی اگر یک بخش از دارایی به دلیل تورم یا دلایل اقتصادی دیگر عملکرد خوبی نداشته باشد ، بخش دیگری از سرمایه گذاری شما در همه زمان ها خوب کار خواهد کرد.
احتمال اشباع بازار در مورد سرمایه گذاری های صنعتی بسیار کمتراز املاک مسکونی می باشد در نتیجه عوامل زیادی در رفتار خریداران و مستاجران در بازار املاک و مستغلات تأثیرگذار است.
 این عوامل شامل: تورم ، تغییر سبک زندگی مصرف کننده و نرخ بهره است.
املاک و مستغلات صنعتی یک روش آسان و روشن و سریع برای تبدیل سرمایه خود به یک درآمد با بازدهی منظم است، به این دلیل که داشتن املاک صنعتی ، ناهنجاری کمتری در مقایسه با املاک مسکونی دارد و معمولاً یک ساختمان اجاره ای صنعتی متشکل از یک فضای خالی و فضای اداری محدودو کوچک است در واقع این ساختمانها به عنوان محل نگهداری یا تولید مورد استفاده قرار می گیرند که مدیریت و نگهداری آنها را بسیار آسان می کند.

از دیگر مزایای املاک صنعتی پیشرفت های فناوری در حال گسترش و  تغییر در نحوه استفاده از املاک صنعتی امروزه می باشد . بنابراین ، هرگونه بهبودی که در ملک صنعتی خود ایجاد کنید ، احتمالاً نتیجه خوبی هم خواهد داشت. این روزها به ندرت انبارهایی با چند طبقه یا سوله های خالی پیدا می شوند. در آینده ای نزدیک املاک و مستغلات صنعتی سرمایه گذاری های خوبی خواهند بود.
 خرید کارخانه یک سرمایه گذاری هدفمند و هوشمندانه برای کسانی هست که آینده نگری دارند، بی شک املاک صنعتی در مقایسه با املاک مسکونی بازده بالاتری از سرمایه گذاری را دارند.اگر در چند سال آینده املاک و مستغلات صنعتی خود را نوسازی کنید ، می توانید با آوردن مستاجر با درآمدی بالاتر ، جریان نقدینگی ماهانه خود را خیلی بیشتر کنید.

برای اینکه خرید سوله یا هر سرمایه گذاری در املاک صنعتی هوشمندانه باشد باید پیش از هر کاری با یک مشاور صنعتی متبحر، مشورت کنیم. از مهمترین مزایای مشاور صنعتی خبره، یافتن ملک مورد نظر شما تا مذاکره در مورد شرایط و قیمت ها که در هر مرحله ای از کار میتواند به شما کمک کند، در واقع یک نماینده خوب و متبحربرای شما که در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشود نیز محسوب می شود. در مجموعه املاک صنعتی شهر صنعت تعداد بالایی از مشاوران صنعتی وجود دارد که با سوابق بالای اجرایی در این حوزه فعالیت می کنند.  
هرچه اطلاعات بیشتر ما در مورد یک ملک داشته باشیم خرید ایده آل تر و موفق تری هم خواهیم داشت.



امیدواریم که این مطلب براتون مفید بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید، برای اطلاع از فرصت‌های ناب و استثنائی سرمایه‌گذاری، با کارشناسان املاک صنعتی شهر صنعت با شماره ی 02166644450 تماس بگیرید.
کافی است در گوگل نام شهر صنعت را جستجو کنید.
منبع:Citysanat.com
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها