به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۳۰۶۰۵۴

نوری همدانی: طالبان به دنبال شیعه‌کشی است

گروه سیاسی: مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند.
نوری همدانی: طالبان به دنبال شیعه‌کشی است
آیت الله العظمی نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفینگفت: وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است و یکی از اقدامات بسیج باید ورود به این حوزه ها با تمام توان باشد. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و جهان افزودند: باید در مقابل دنیا هوشیار و بیدار باشیم، بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد. امروز ببنید در کشور یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق چه خبر است؟ آمریکا نقشه می کشد، عربستان پول می دهد و اسرائیل اجرا کننده است، باید در مقابل استکبار بیدار و بصیر بود. چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی موجود در کشور گفتند: متاسفانه وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است لذا یکی از اقدامات بسیج توجه به مباحث سازندگی و توسعه کشور است که باید بسیج در این حوزه ها با تمام توان ورود کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها