به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۰۶۴۶۱

لستر 0-3 چلسی، مهارنشدنی در صدر

گروه ورزشی: چلسی در دیداری کاملا برتر برابر لستر به پیروزی 0-3 رسید و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم تر کرد.
لستر 0-3 چلسی، مهارنشدنی در صدر
از هفته 12 لیگ برتر انگلیس امروز لسترسیتی در خانه خود میزبانی از چلسی را برعهده داشت. لستر که فصل جاری در لیگ وضعیت خوبی ندارد و در رتبه 12 قرار دارد، باید برابر صدرنشین رقابت ها قرار می گرفت.
 

  
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و پس از چند موقعیتی که از دست داد، در دقیقه 14 به گل نخست خود رسید.
 

 

 
ضربه کرنر ارسالی بن چیلول را آنتونیو رودیگر با پروازی بلند و ضربه سری دیدنی به گل اول بازی تبدیل کرد تا چلسی که امروز زردپوش شده بود، پیش بیفتد.
 

 

 
14 دقیقه بعد چلسی به گل دوم خود رسید. میهمان بر بازی مسلط بود و انگولو کانته توانسته حاشیه امنیت را بیشتر کند. او در میانه زمین توپ را از ریس جیمز گرفت و با سرعت به سمت دروازه لستر پیشروی کرد. ضربه پای چپ او از بیرون محوطه جریمه به زیبایی تبدیل به گل دوم چلسی شد.
نیمه اول با برتری 0-2 چلسی به اتمام رسید.
 

 
چلسی در نیمه دوم نیز روی توپ و میدان مسلط بود و دقیقه 52 چیزی تا ثبت گل سوم فاصله نداشت اما شوت زمینی بن چیلول از بیرون محوطه جریمه را کاسپر اشمایکل با شیرجه ای مناسب و کف دست راهی کرنر کرد.
 

 
دقیقه 60 حرکت انفرادی و شوت عالی هادسون اودوی با اختلافی اندک از روی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 63 شوت از راه دور سوماره را ادواردو مندی گلر چلسی از زیر تیر دروازه با سیوی استثنایی راهی کرنر کرد.
 

 
چلسی دقیقه 71 به گل سوم رسید. حکیم زیاش از سمت راست و درون محوطه جریمه توپی را به دهانه دروازه ارسال کرد تا کریستین پولیسیچ با یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهاش اشمایکل وارد دروازه کند. هر دو بازیکن به تازگی وارد میدان شده بودند.
 

 
یک دقیقه بعد هادسون اودوی گل چهارم را زد که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در ادامه پولیسیچ و ریس جیمز نیز دو گل دیگر به ثمر رساندند که هر دو به درستی آفساید اعلام شد.
در نهایت این بازی را چلسی 0-3 برد و فاصله با سیتی موقتا به 6 امتیاز افزایش یافت.
برچسب ها: چلسی لستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها