به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۰۸۷۰۶

دبل کریس رونالدو، نسخه آرسنال را پیچید

دبل کریس رونالدو، نسخه آرسنال را پیچید
گروه ورزشی: در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی جذاب با پیروزی سه بر دو منچستر یونایتد پایان یافت و شیاطین سرخ هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

منچستر یونایتد یک شب ویژه را در ورزشگاه اولدترافورد تجربه کرد چرا که شیاطین سرخ در این بازی گل اول را دریافت کردند و یک بار هم بازی دو بر دو مساوی شد اما در نهایت توانستند از این مخمصه نجات پیدا کنند.گل اول آرسنال روی اشتباه عجیب و غریب فرد در مصدوم کردن دخیا و به زمین افتادن او و خالی شدن دروازه به ثمر رسید. اسمیت رو از پشت محوطه جریمه دروازه خالی منچستر را هدف قرار داد و گل زد. برونو فرناندز در پایان نیمه اول توانست گل او را جبران کند و بازی یک بر یک مساوی شود.

نیمه دوم اما جایی برای درخشش رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 52 و 70 دو بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرد تا گل های 800 و 801 خود را به ثمر برساند و رکوردی ویژه در تاریخ فوتبال ثبت کند.تک گل اودگارد در نیمه دوم برای آرسنال چاره ساز نبود و آن ها به نتیجه دو بر سه شکست خوردند تا منچستر یونایتد در آخرین بازی کریک سه امتیاز را به دست بیاورد و به استقبال سرمربی جدید خود یعنی رالف رانگنیک برود.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها