به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۰۹۹۰۶

آمادگی آمریکا و اسرائیل برای بدترین سناریو

آمادگی آمریکا و اسرائیل برای بدترین سناریو
گروه بین الملل: آمریکا و اسرائیل خود را برای بدترین سناریو در برابر ایران آماده می‌کنند. آنها در حال بررسی یک مانور نظامی برای شبیه‌سازی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران هستند.
یک مقام ارشد آمریکایی گفت که وزرای دفاع آمریکا و اسرائیل  در دیدار با یکدیگر در واشنگتن درباره مانوری نظامی برای شبیه سازی حمله به تاسیسات اتمی ایران و نابودی آنها گفت‌وگو كردند.
این اقدام برای زمانی پیش‌بینی شده که تلاش‌های دیپلماتیک برای مهار برنامه هسته‌ای به بن‌بست برسد.
مقام آمریکایی گفت: «برنامه هسته‌ای ایران ما را در شرایط دشواری قرار داده است زیرا این برنامه آنقدر پیش رفته که دیگر متعارف نیست.»
هفته گذشته یک مقام ارشد ایالات متحده آمریکا تاکید کرد، این کشور نمی‌تواند وضعیتی را بپذیرد که ایران بر سرعت برنامه هسته‌ای خود بیفزاید و از سوی دیگر دیپلماسی هسته‌ای خود را به کندی پیش ببرد.دنیس راس، یک مقام ارشد سابق آمریکا و کارشناس خاورمیانه گفت: چنین رزمایش‌هایی از سوی ایالات متحده و اسرائیل می تواند آشکارا به ایران این پیام را برساند که ایالات متحده و اسرائیل در برخورد با برنامه هسته‌ای ایران جدی هستند.راس حتی پیشنهاد کرده که یالات متحده آمادگی خود را برای ارسال بمب ۳۰ هزار پوندی به اسرائیل ابرای حمله به تاسیسات زیرزمینی ایران اعلام کند.


 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها