به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۳۱۲۲۹۵

کلانی: گرگ‌ها برای پرسپولیس دندان تیز کرده‌اند

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مطرح‌شدن اسم برخی افراد برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه گفت: وزیر ورزش باید آگاهانه تصمیم کلان برای باشگاه بگیرد.
کلانی: گرگ‌ها برای پرسپولیس دندان تیز کرده‌اند
حسین کلانی درباره قوت گرفتن تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و احتمال حضور رضا درویش در قامت مدیرعاملی این تیم گفت: من شناختی از آقای درویش ندارم اما امیدوارم سوابق کاری او را بررسی کنند و سپس تصمیم آگاهانه بگیرند. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس باشگاهی نیست که هر کسی را به عنوان مدیرعامل یا رئیس هیأت مدیره بیاورند. باید برنامه کاربردی و نقشه راه داشته باشد تا بتواند به مجموعه‌ای که ۴۰ میلیون هوادار دارد کمک کند. وی ادامه داد: من باز هم می‌گویم شناخت دقیقی از او ندارم اما کافی است سوابق آقای درویش را بررسی کنند. به هر حال او مدیرعامل باشگاه سایپا بوده و عیار خود را نشان داده است.
 
کلانی با دلخوری از عدم دیدار با حمید سجادی از زمان حضور در قامت وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما فکر می‌کردیم در سیستم جدید وزارت ورزش آقای حمید سجادی به عنوان کسی که خودش سابقه ورزشی داشته درک خوبی خواهیم دید اما بارها خواستیم او را ببینیم و نشد. مشغله‌های وزیر ورزش به قدری زیاد است که نتوانستیم او را ببینیم ولی واقعاً انتظار داشتیم آقای سجادی را حداقل برای یک بار و دادن مشورت و استفاده از نقطه نظراتش در حوزه مدیریت ورزش ببینیم. او درباره چینش جدید برای هیأت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال آنچه برای شخص من به عنوان یک هوادار و پیشکسوت پرسپولیس مهم است توجه به جایگاه کسانی است که در پرسپولیس پوست انداخته‌اند. من نمی‌گویم چرا آقای درویش یا هر شخص دیگری را انتخاب می‌کنند بلکه انتظار دارم مشورت گرفته شود.
 
کلانی هشدار خود درباره انتخاب مدیریت پرسپولیس را اینگونه ادامه داد: نگاه آقایان باید مانع از این شود که مدیر جدید بلای جدید سر پرسپولیس بیاورد. من باز هم تکرار می‌کنم حرف من صرفاً آقای درویش نیست چون او را نمی‌شناسم اما می‌گویم باید بحث مدیریت پرسپولیس را در ورزش به صورت کلان دید. خیلی‌ها کمر به نابودی پرسپولیس بسته‌اند و بهتر است وزارت ورزش در قبال این موضوع هوشمندانه رفتار کند. او که از ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی پرسپولیس ناراضی بود، افزود: گرگ‌هایی در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز کرده‌اند. امیدوارم واقعاً توجه ویژه ای صورت بگیرد. خسته شدم اینقدر تکرار حرف‌های ابتدایی در حوزه فوتبال حرفه ای کردم. واقعاً همه چیز مشخص است و انتخاب آدم‌های دلسوز و در عین حال مدیر راحت است.
برچسب ها: حسین کلانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها