به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۱۲۳۷۰

استقبال از ستاره برزیلی رئال در NBA

گروه ورزشی: وینیسیوس، ستاره رئال مادرید، به بهترین شکل تعطیلات کریسمس خود را سپری می‌کند.
استقبال از ستاره برزیلی رئال در NBA
سال 2021 یکی از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای وینیسیوس جونیور در مستطیل سبز بود.
این بازیکن موفق شد تحت هدایت کارلو آنچلوتی به یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید تبدیل شود وئ عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.
پس از دیدارهای فشرده‌ای که این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لالیگا برگزار شد، بازیکنان رئال مادرید حالا این فرصت را پیدا کردند که چند روز به مناسبت کریسمس و سال نوی میلادی تعطیل باشند.
 

 
همین تعطیلی باعث شد که وینیسیوس بلافاصله پس از پیروزی 1-2 برابر اتلتیک بیلبائو به میامی رفته و در یکی از دیدارهای لیگ بسکتبال آمریکا حضور پیدا کند.
این بازیکن برزیلی در FTX آرنا حضور پیدا کرده و در جریان پیروزی 112-115 میامی هیت برابر دیترویت پیستونز روی سکوها قرار داشت و از نزدیک این بازیکن را تماشا کرد.
 

 
پیراهن میامی هیت نیز به وینیسیوس اهدا شد که روی آن نام این ستاره برزیلی نوشته شده بود و جمعیت نیز با حضور او در کنار زمین به فریاد زدن نامش و تشویق او پرداختند.
وینیسیوس هنوز چند روز دیگر نیز فرصت دارد که از تعطیلات کریسمس در کنار خانواده و دوستانش استفاده کند اما بازی بعدی رئال مادرید در تاریخ دوم ژانویه برابر ختافه برگزار خواهد شد و این بازیکن باید به زودی بار دیگر به پایتخت اسپانیا بازگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها