به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۱۲۵۱۸

بهاروند تکذیب کرد؛ قرارداد اسکوچیچ ریالی است

گروه ورزشی: حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ریالی است و تغییری نداشته است.
بهاروند تکذیب کرد؛ قرارداد اسکوچیچ ریالی است
 چندی پیش یکی از مدیران فدراسیون فوتبال سابق مدعی شد که قرارداد اسکوچیچ در گذر زمان دستخوش تغییر و دستمزد او از ریال به دلار تغییر کرد اما امروز حیدر بهاروند در گفتگو با سایت سازمان لیگ نسبت به این ادعا واکنش نشان داد.
او گفت: زمانی که بنده سرپرست فدراسیون فوتبال بودم پس ازپیشنهاد اینجانب و با تایید کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، آقای دراگان اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور قرارداد سرمربی تیم ملی را به صورت ریالی تعیین کردیم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد. برخلاف شایعه سازی برخی افراد این قرارداد هیچ گونه تغییری نداشته و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به ریال است. متن قرارداد همان متن تایید شده توسط تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی هم رسیده، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال موجود  و درحال اجراست.این قرارداد به دستگاه های نظارتی نیز ارسال گردیده لذا این موضوع  به ارکان محترم قضایی فدراسیون فوتبال جهت بررسی و اقدام قانونی ارسال نموده ایم.  بهتر است افرادی که مدعی تغییر در قرارداد ریالی به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.
 
فدراسیون فوتبال ایران در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی تا پایان این مسابقات نسبت به اسکوچیچ تعهد خواهد داشت.
 
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها