به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۱۲۵۳۱

یک ستاره برزیلی، بمب زمستانی بایرن مونیخ!

گروه ورزشی: بایرن مونیخ قصد دارد همین ژانویه، رافینیا بازیکن برزیلی لیدزیونایتد را به خدکپمت بگیرد.
یک ستاره برزیلی، بمب زمستانی بایرن مونیخ!
 به نظر می رسد که بایرن مونیخ از تمدید قرارداد با کینگزلی کومان وینگر فرانسوی خود ناامید شده و حتی جانشین او را همین زمستان جذب خواهد کرد. از قرارداد کومان هنوز یک سال و نیم دیگر باقیمانده ولی توقعات مالی بالای او باعث شده تا روند مذاکرات تمدید بسیار کند پیش برود.
 

  
اولیور کان مدیر بایرن دیروز در مصاحبه با بیلد تاکید کرد که بودجه لازم برای صرف هزینه 75 میلیون یورویی به منظور فعال کردن بند آزادسازی ارلینگ هالند را دارند ولی با داشتن روبرت لواندوفسکی تمایلی برای جذب ستاره نروژی دورتموند ندارند. در عوض بایرن این بودجه را صرف خرید بازیکنی دیگر خواهد کرد تا او جانشین کومان شود.
 

 
طبق ادعای TNT برزیل، این بازیکن رافینیا ستاره لیدزیونایتد است و مونیخی ها 50 میلیون یورو برای خرید او هزینه خواهند کرد.
در روزهایی که لیدز افت وحشتناکی را تجربه می کند و به با قرار گرفتن در رتبه 16 لیگ برتر اصلا شرایط مناسبی ندارد، ممکن است رافینیا را نیز از دست بدهد. او همراه کوین فیلپس از بهترین های لزد محسوب می شود ولی در حالی که ارزش او در تراسنفرمارکت 40 میلیون یورو تخمین زده می شود، بایرن حاضر است 50  میلیون یورو برای او پرداخت کند و بعید است لیدز نیز با این پیشنهاد نمهالفتی داشته باشد. به این ترتیب باید منتظر بمب بایرن در انتقالات زمستانی باشیم و رافینیا را بایرن بدانیم.
رافینیا 25 ساله، سابقه بازی برای اسپورتینگ لیسبون و رن را دارد و از سال 2020 برای لیدز بازی می کند. او 5 بازی هم برای تیم ملی برزیل انجام داده است.
 
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها