به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۳۱۳۴۸۵

خوش‌بینی PSG و تلاش‌های جدید بر ضد رئال

گروه ورزشی: طبق ادعای اکیپ، پی اس جی معتقد است که حداقل تا بازی برگشت با رئال این شانس را دارند که با کیلیان امباپه بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند.
خوش‌بینی PSG و تلاش‌های جدید بر ضد رئال
 از فردا و با باز شدن پنجره انتقالات زمستانی، کیلیان امباپه سرنوشت آینده خود را به تنهایی در دست خواهد گرفت و دیگر پی اس جی نمی تواند از لحاظ قانونی مانع مذاکره او با رئال شود.
 

  
ستاره فرانسوی جولای گذشته رسما تقاضای جدایی کرد و از پی اس جی خواست با رئال وارد مذاکره شود ولی این درخواست رد شد و باشگاه پاریسی به هیچکدام از دو پیشنهاد رئال پاسخ نداد.
امباپه اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت که هرگز از درخواست جدایی پشیمان نشده چرا که با سران پی اس جی صادق بود. او البته تاکید کرد که تا پایان فصل برای پی اس جی بازی خواهد کرد و از این تیم جدا نمی شود.
 

 
به دلیل برخورد رئال و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امباپه هرگونه مذاکره با رئال را به ماه مارس و پس از بازی برگشت موکول کرده و طبق ادعای اکیپ، پی اس جی این را فرصتی جدید برای مذاکرات مجدد با ستاره فرانسوی می بیند.
اکیپ امروز نوشت که سران پی اس جی هنوز نسبت به تمدید قرارداد با امباپه خوشبین هستند و ناامید نشده اند. دو ماه و نیم تا بازی برگشت با رئال باقیمانده و ناصر الخلیفی و لئوناردو رئیس و مدیر ورزشی باشگاه هر کاری خواهند کرد تا امباپه را از پیوستن به رئال منصرف کنند. موفق خواهند شد؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها