به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۱۴۳۲۷

تمدید قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی

گروه ورزشی: مدافع برزیلی چلسی قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
تمدید قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی
به نقل از دیلی میل، باشگاه فوتبال چلسی انگلیس قرارداد جدیدی با تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی امضا کرد. این خبر را سرویس رسانه ای باشگاه چلسی گزارش داد. توافق با این برزیلی ۳۷ ساله تا پایان فصل ۲۰۲۲/۲۳ است و به این ترتیب مدافع سابق پاری سن ژرمن قرارداد خود را برای فصل بعد هم با این تیم تمدید کرد.
سیلوا از فصل گذشته در چلسی بوده است. این برزیلی در این فصل ۱۷ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است. این مدافع در تمام مسابقات ۳۱۵ بازی برای پاریسی ها انجام داده و ۱۷ گل به ثمر رسانده است و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و در نهایت بعد از ناکامی در کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد.
این مدافع ۳۶ ساله که نقش مهمی در موفقیت های اخیر تیم فرانسوی و چلسی در سالهای اخیر داشته است، قصد دارد تا جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کند.
قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری سن ژرمن فرانسه، میلان ایتالیا، پورتو پرتغالی، یوونتود برزیل و فلومیننزه برزیل بازی می کرد. او در ژانویه ۲۰۰۵ به دینامو مسکو رفت، اما به دلیل بیماری حتی یک بازی برای این تیم انجام نداد. این فوتبالیست قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اروپا است.
به عنوان بخشی از تیم ملی برزیل، سیلوا ۱۰۲ بازی انجام داد و هفت گل به ثمر رساند. او برنده جام ۲۰۱۹ کوپا آمریکا و جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳ و همچنین دارنده مدال نقره و برنز المپیک است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها