به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۱۴۸۹۰

علم الهدی: کارگران می‌توانند چلوکباب بخورند!

علم الهدی: کارگران می‌توانند چلوکباب بخورند!
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت:در مذاکرات با جریان‌های غربی بحث می‌کنند برای کاهش هزینه مقاومت مذاکره ایراد ندارد تا هزینه کمتری برای مقاومت بدهیم نه اینکه فکر کنید باید مذاکره کرد و دشمن ستیزی را از بین برد.
سید احمد علم‌الهدی  عنوان کرد: زمینه گناه اختلاط زن و مرد است و اینکه محرم و نامحرم در روابط اجتماعی و مسائل خانوادگی بی باکانه باهم ارتباط برقرار کنند زمینه گناه را فراهم می‌سازد و در سیره حضرت زهرا (س) از بین بردن زمینه اینگونه گناهان مطرح است امروز باید زمینه معصیت و گناه را از بین برد چرا که بسیاری از خانواده‌ها دچار انحراف شده‌اند و سیره حضرت زهرا (س) زمینه گناه را از بین می‌برد.ریشه طلاق و ناسازگاری بین زن و مرد باعث تمام مشکلات در زندگی است و سیره حضرت زهرا در جریان زندگی سازگاری است.
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اگر روزی مردم ما در مقابل دین و جریان روحانیت و در مقابل اقتدار دین و نظام دین بی تفاوت شوند و دشمن خدا بر مردم مسلط شود حداقل هتک حرمت به نوامیسش و زن‌های شماست؛ دشمن اگر مسلط شود رحم نمی‌کند.
وی ادامه داد: شما سلطه استکباری آمریکای ناپاک را بر عراق و افغانستان دیدید که چه کردند بر سر مردم؛ اینکه یک عده آدم‌هایی که یا مزدور دشمن هستند یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و در فضای مجازی شروع می‌کنند به سیاه نمایی کردن که دلار و ارز و دارایی، و گرانی و ... چنان شد این‌ها که به نفع دشمن دارند آبروی نظام را می‌برند اگر بنا شد روزی دشمن مسلط شود آیا دنیای آبادی دارید؟ دلار ارزان و شکم سیر دارید؟نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:روزی دلار هفت تومان بود و مملکت را آمریکا گرفته بود، امریکا را بیرون کردید و دلار شد بیست و چند هزار تومان این معیار ارزیابی است؟روزی که دلار هفت تومان بود و امریکا مسلط بود یک کارگر مزد یک روزش را با یک سوم آن می‌خواست ناهار بخورد بیشتر از یک نان و پنیر انگور نمی‌توانست بخورد این زندگی مردم بود.اما امروز یک کارگر با یک سوم مزد یک روزش می‌تواند حداقل یک چلوکباب بخورد اگر اهل شکم و معیشت هستید و اینطوری می‌خواهید یک نظام را ارزیابی کنید.اما اقتدار جهانی‌اش را ملاک یک نظام نگیرید و سلطه امریکا را در منطقه خاورمیانه به حساب اقتدار نگذارید این ارزشی که از نظر توانمندی‌های نظامی پیدا کرده که دنیای استکبار از موشک آن می‌ترسد و فرار می‌کند به حساب نظام نگذارید اگر اهل شکم هستید بروید شکم آن روز مردم را با امروز تحلیل کنید نه فقط دلار را.وی خاطرنشان کرد:اگر دشمنان خدا بر ما مسلط شوند دین نداشته باشیم هیچ چیزی در این مملکت نداریم صدیقه اطهر (س) آموزگارمان، راهبردسازمان و جهاد فاطمی مرز نشناسی در مقاومت است تا کجا مقاومت کنیم در برابر دشمن، مقاومت مرز ندارد تا مقاومت زهرایی و جهاد فاطمی دارید عزت دارید از عزیرانی که با یک دنیا ایمان و اعتقاد در مذاکرات با جریان‌های غربی بحث می‌کنند.
برای کاهش هزینه مقاومت مذاکره ایراد ندارد تا هزینه کمتری برای مقاومت بدهیم نه اینکه فکر کنید باید مذاکره کرد و دشمن ستیزی را از بین برد؛ دشمن ستیزی سنت زهرا (س) است و این مردم شیعه فاطمه (س) هستند و فاطمیه گرفتند.علم‌الهدی اظهارداشت: دشمن ستیزی و استکبار ستیزی برای ما یک اصل است و در این دشمن ستیزی مقاومت ما باید مقاومت حضرت زهرا (س) باشد.
یعنی مقاومت مرز‌نشناس؛ اگر می‌خواهید سر میز مذاکره بنشینید در حدی باشد که هزینه مقاومت را کم کنید نه اینکه دشمن ستیزی را حل کنید چرا که قابل حل نیست و در خط دشمن ستیزی و استکبار ستزی مقاومت مرز ندارد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۸:۴۹
حاج آقا لطفا یکبار دیگه نامه تهیه کننده محترم رابخوانید تا جایگاه انقلابیتان را بهتر بفهمید البته شما که از رو نمیرید (381292)
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۱:۲۶
خدا رحم کنه باز علم الهدی فرمایش فرموده (381298)
ب
Romania
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۱:۳۴
باز حرف ...زدی (381300)
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۲:۳۶
قبل از انقلاب شما وضعیتتون چطور بود الان چطور هست!!؟ (381302)
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۳:۰۵
هر جمعه منتظرم سهمیه فحش و توهینم را از ائمه محترم جمعه تهران، مشهد و اصفهان بگیرم. هیچ جمعه ای هم ناامید نمی شوم. (381303)
عبدالرضا غیایی شاملو
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۲:۲۹
جناب علم الهدی حضرتعالی دقیقأ چند سال است که تا این حد با قشر پائین جامعه قطع ارتباط کرده اید که حتی ذره ای از درد و مشکلاتشان با خبر نیستید؟ حتی نمیدانید میزان دستمزد یک کارگر برای یک روز چقدر است و یا اینکه برای یک کارگر در یک ماه کلأ چند روز کار وجود دارد؟ (381305)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۲:۳۵
حاج آقا! کار نکردی خبر نداری. پیش از انقلاب کارگر با مزدش عروسی می کرد، خانه اجاره می کرد، بعد مدتی خانه می خرید. درست است که خودت هیچ وقت کار نکردی و این چیزها را نمی دانی اما می توانی از مردم عادی بپرسی تا درست راهنماییت کنند. (381306)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۳:۰۶
امثال این فرد با رفتار و گفتارشان مردم را از دین فراری دادن..... (381311)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۴:۵۹
این جماعت ... فقط حرافی میکنن (381324)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۵:۰۱
آقای علم الهدی با امام جمعه اصفهان و صدیقی تماس بگیر و حتما این بیت را برایشان بخوان که در مورد هر سه نفر شما صدق میکنه یا سخن سنجیده گوی یا خموش .......................... (381327)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۰:۱۳
تیتر تون رو اصلاح کنید: کارگران می توانند چلوکباب بخوردندی یعنی چه حالا این حالیش نیست چی می گه شما که مطبوعاتی هستید درست تیتر بزنید دیگه بابا. (381314)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۳:۳۷
چون شما می خورید پس کارگران و بازنشسته ها هم می توانند بخورند!!! (381322)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۴:۵۰
......
بیا برو بچه هاتو ........... (381323)
rdgftvtbh
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۵:۰۱
...
باسم اسلام تا میتونید ........ (381325)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها