به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۱۱۱۴۹

درخواست «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت!

درخواست «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت!
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد خواستار «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت رئیسی شد!
سید احمد علم‌الهدی گفت: برادر من، شما که دست به کار جریان فضای مجازی هستید و می‌توانی قلم داشته باشی؛ بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری؛ اگر در مقابل فتنه دشمن که در مساله مذاکرات می‌خواهد جریان را برگرداند ساکت باشی جایز نیست؛ زیرا می‌خواهند جریان را به نحوی که می‌خواهند شکل بدهند و عده‌ای ناآگاه نیز همان حرف‌ها را بازگو می‌کنند. این را بایستی مسوولان قضایی و اجرایی کشور ما بدانند کسانی که بازگوکننده حرف‌های جبهه کفر هستند؛ ستون پنجم دشمن هستند. بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند و باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.
وی که پدرزن سیدابراهیم رئیسی (رییس‌جمهور) است افزود: اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین، مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق‌پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد. در دنیا این‌ها را محاکمه صحرایی می‌کنند!

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۸:۵۵
مگه میشه یه آدم اینقدر حرف مفت بزنه این آقا اصلا مالک دهنش نیست (380326)
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۷:۰۴
بسیار عالی و بجا کاملا درسته (380357)
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۹:۰۰
به امید محاکمه کسانی که بر خلاف خواست مردم حرکت کرده و می کنند و خود را قیم مردم میدانند. (380328)
خشکسالی و طلوع سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۵:۳۲
این جماعت رسما تعطیلن!! بی جهت نیست که اقتصاد کشور و معیشت مردم به این اوضاع فلاکت بار رسیده است. قبل از اینکه تاریخ، قانون خود را اجرا کند به داد ملت برسید و گرنه هر کی خربزه بخوره پای لرزش هم باید وایسته! (380351)
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۵:۳۴
جو که ... زیاد بشه اینجوری .... (380352)
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۶:۰۶
این آقای سردار سبزوار فکر کرده مملکت داری هم جنگ حیدری و نعمتی است که حالا که شاه دامادش رئیس جمهور شده برای مخالفان و منتقدان شاخ و شانه می کشد. (380355)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها