به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۱۵۰۶۴

افزایش ۲۵ درصدی قیمت کیا در یک سال

افزایش ۲۵ درصدی قیمت کیا در یک سال
گروه اقتصادی: قیمت خودروهای مونتاژی در یک سال گذشته افزایش داشت. بر اساس آگهی‌های دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودروهای مونتاز به همراه درصد تغییر قیمت آن‌ها به دست آمده است. بنا بر داده‌های دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودروهای مونتاژ و تغییر قیمت آن‌ها در یک سال گذشته به دست آمده است.
 
بر اساس جدول زیر، خودروی مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ با افزایش ۳۱ درصدی ازاذر ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ بیشترین افزایش قیمت را داشته است.قیمت خودرو کیا سراتو مونتاژ اتوماتیک در آذر ۱۴۰۰، ۹۸۲ میلیون تومان ثبت شد که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.خودرو هیوندای i20 مونتاژ آپشنال و پژو ۲۰۸۸ در آذر ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند.چانگان CS35 مونتاژ با قیمت ۵۶۵ میلیون تومان آگهی شده است که نسبت به آذر ۱۴۰۰ حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است.
 
کم‌ترین افزایش
در بین خودروهای جدول زیر جیلی GC6 اکسلنت از آذر ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ حدود دو درصد رشد داشته است. همچنین خودرو هیوندای اکسنت مونتاژ با افزایش ۴ درصد همراه بوده است.در جدول زیر متوسط قیمت خرید خودروهای مونتاژ در دیوار به همراه تغییرات قیمت آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
برچسب ها: بازار خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها