به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۱۵۱۷۳

بوسکتس: این شرایط شایسته بارسلونا نیست

بوسکتس: این شرایط شایسته بارسلونا نیست
گروه ورزشی: کاپیتان بارسلونا از تساوی برابر گرانادا ناراحت است. او از شانس تیمش برای پیروزی برابر رئال مادرید گفت. بارسلونا در هفته بیستم لالیگا به مصاف گرانادا رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.بوسکتس بعد از بازی گفت: با یک گل پیش افتادیم و می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. با ۱۰ نفره شدن کار ما سخت شد و گرانادا برای زدن گل تساوی فشار آورد. در ضربه کرنری که گرانادا به گل رسید دنی آلوس هم بیرون بود و ما ۹ نفره شده بودیم. این واقعا تاسف‌آور است.
 
او ادامه داد: باید این شرایط را تغییر داد. شرایط کنونی بارسلونا اصلا شایسته نام و اعتبار این باشگاه نیست. باید در هر بازی سه امتیاز را کسب کرد. تیم غایبان زیادی دارد و با بازگشت همه بازیکنان شرایط تغییر خواهد کرد.وی درباره دیدار برابر رئال در سوپر جام گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود اما اطمینان دارم که می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما هم شانس پیروزی در این بازی را داریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

بوسکتس درباره درخشش لوی دیانگ که هر دو گل اخیر بارسلونا را به ثمر رسانده، گفت: نمی‌دانم برای او چه اتفاقی خواهد افتاد. او مدت‌هاست که با تیم است و بازیکن بسیار مفیدی است. او شخصیت ممتازی دارد و اگر کادر فنی از او استفاده کند می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها