به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۱۶۳۷۱

بهترین باتری یو پی اس چیست؟+قیمت فروش‌ups

گروه فناوری: در رایانه‌ها، هارد دیسک‌های اکسترنال، شبکه‌های وای‌فای خانگی و غیره، تأثیرات منفی قطعی برق دیده می‌شود.
بهترین باتری یو پی اس چیست؟+قیمت فروش‌ups
بنابراین، مهم است که یک برنامه در نظر داشته باشید تا خانه یا کسب و کارتان یا هر دو را در طول این خاموشی‌های احتمالی آینده، در حال اجرا نگه دارید. یکی از بخش‌های مهم برنامه شما باید این باشد که بهترین پشتیبان‌های باتری منبع برق اضطراری یا UPS را در نظر بگیرید که با قطع کامل برق، به‌طور خودکار کنترل می‌شوند. اما فک می‌کنید که بهترین باتری یو پی اس چه نوع باتری است؟ در این مطلب می‌خواهیم در مورد باتری یو پی اس صحبت کنیم؛ اگر چیزی در این زمینه نمی‌دانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمایی در مورد بهترین باتری یو پی اس
برخی از افراد ممکن است به یک باتری قدرتمندتر و همه‌کاره نیاز داشته باشند؛ به خصوص اگر به دنبال پشتیبان‎گیری از تجهیزات در تجارت خود هستید. یا حتی ممکن است شما کامپیوتر‌ها و لپ تاپ‌هایی دارید که حساسیت خاصی دارند و متوجه خواهید شد که مدل‌های UPS محدوده قیمتی گسترده‌ای دارند. اگر همه اینا‌ها، حتی مستعد قطع برق نباشد، بسیاری از مدل‌های UPS دارای ویژگی‌های محافظت در برابر نوسانات برق هستند.

بهترین نوع باتری یو پی اس عبارتند از:
•    بهترین باتری سیستم یو پی اس هوشمند: LCD CyberPower CP1500AVRLCD
•    بهترین پشتیبان باتری یو پی اس ارزان قیمت: یو پی اس Tripp Lite AVR750U 750VA
•    بهترین یو پی اس قابل حمل: ژنراتور خورشیدی قابل حمل Aeiusny 500W 288WH UPS
•    بهترین یو پی اس برای شبکه: یو پی اس APC، یو پی اس موج سینوسی 1500 VA
•    بهترین یو پی اس برای تجارت: یو پی اس هوشمند APC 2200VA با SmartConnect

باتری‌های یو پی اس بر اساس ولت، به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:
•    2 ولتی
•    6 ولتی
•    12 ولتی

بر اساس آمپر هم در تقسیم‌بندی زیر جای دارند:
•    9 آمپر
•    28 آمپر
•    65 آمپر
•    4.5 آمپر
•    7.2 آمپر
•    18 آمپر
•    42 آمپر
•    100 آمپر

چگونه بهترین باتری را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید بهترین نسخه پشتیبان باتری چه نکاتی را باید در نظر گرفت. اگر به دنبال خرید یک یو پی اس هستید، متوجه خواهید شد که محدوده قیمتی نسبتاً زیادی وجود دارد؛ از کمتر از 100 دلار تا بیش از هزار دلار. پس چگونه می‌توان بهترین باتری را انتخاب کرد؟
Imenups به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش باطری یو پی اس و همچنین فروش ups می‌تواند در راهنمایی خرید بهترین باطری به شما کمک کند؛ برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
اکثر صاحبان مشاغل کوچک احتمالاً برای یک یو پی اس قوی‌تر که بتواند ماشین‌های بیشتری را اداره کند، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند. انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس نیازمند توجه به نکات مختلفی است:
1.    ویژگی‌های حفاظت از نوسانات، مانند توپولوژی تعاملی خط، که از یک تنظیم‌کننده ولتاژ خودکار برای عادی‌سازی هرگونه افت یا جهش برق در حالت فعال استفاده می‌کند (یا حالت پشتیبان بدون باتری).
2.     در نظر گرفتن اینکه یو پی اس چند خروجی دارد؟ چند پریز فقط محافظ برق دارید؟ در نظرگرفتن این جزئیات می‌توانند تفاوت بزرگی در استفاده روزمره ایجاد کنند.

توان خروجی
هنگامی که به دنبال خرید یک منبع تغذیه اضطراری یا UPS هستید، با توجه به قدرتمند بودن یو پی اس شما، می‌توانید از آن برای تأمین انرژی پشتیبان باتری دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. اما نکته مهم اینجاست که باید منبع شما توان خروجی کافی داشته باشد. این را در نظر داشته باشید که بهترین نسخه پشتیبان باتری می‌تواند حداقل 400 وات خروجی داشته باشد.
 
اینورتر موج سینوسی
مدل‌های یو پی اس دارای ویژگی‌های مختلفی هستند، اما بسته به چیزی که می‌خواهید پشتیبان بگیرید، باید دقت بیشتری داشته باشید.
برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت یک شکل موج سینوسی شبیه‌سازی شده را تولید می‌کنند که می‌تواند برای برخی از لپ‌تاپ‌های بازی سطح بالاتر و تجهیزات صوتی مشکل‌ساز باشد.

استقامت و خروجی
برای مدل‌های ارزان قیمت UPS، فقط می‌توانید دستگاه‌هایی را تغذیه کنید که آنقدر قدرتمند نیستند. همچنین، مدل‌های پایین‌رده UPS به شما اجازه نمی‌دهند رایانه‌ها و سایر تجهیزات شما مدت زمان طولانی کار کنند. در مورد میزان برق مورد نیاز برای راه‌اندازی دستگاه‌های خود در صورت وجود نسخه پشتیبان تحقیق کنید.
اکثر مدل‌های یو پی اس شامل تعدادی پریز هستند که هم شامل پشتیبان‌گیری باتری و هم محافظت در برابر نوسانات و پریز‌هایی هستند که فقط محافظت در برابر ولتاژ دارند. هنگام تهیه طرح پشتیبان باتری، مطمئن شوید که آن را در نظر بگیرید.
اگر هم در این زمینه اطلاعاتی ندارید، imenups به عنوان یک فروشگاه معتبر و شناخته شده راهنمای شما خواهد بود.
 
سازگاری دستگاه

مهم است که به یاد داشته باشید که یک یو پی اس قرار نیست جای یک ژنراتور خانگی را بگیرد که ظرفیت انرژی قوی‌تری دارد. اما برای بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی، حتی نمایشگر‌ها و رایانه‌های شخصی قدرت، یک یو پی اس باید به شما این امکان را بدهد که آن‌ها را حداقل برای مدت کوتاهی اجرا کنید.
یو پی اس دارای 12 پریز است. شش پریز دارای پشتیبان‌گیری باتری و محافظت در برابر نوسانات، و شش پریز که فقط دارای محافظت در برابر ولتاژ هستند. مدت زمان شارژ 8 ساعته دارد و همچنین دارای پورت‌هایی برای گوشی و شبکه شما می‌باشد. اما خروجی آن یک شکل موج سینوسی شبیه‌سازی شده دارد که بسیاری از رایانه‌های حساس‌تر و تجهیزات فنی مشکل‌ساز هستند.
قبل از خرید باتری، حتماً مشخصات دستگاه‌های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با این یو پی اس سازگار هستند.

بهترین برند‌های باتری یو پی اس شامل موارد زیر است:
o    باتری هیتاکو
o    باتری لانگ
o    باتری صبا
o    باتری یو پی اس صنعت

سخن پایانی
امروزه، بسیاری از ما نه تنها تجهیزات کامپیوتری و دستگاه‌های موبایل را برای خانه خود می‌خریم، بلکه در موقعیت‌های کاری هم با سیستم‌های رایانه‌ای در ارتباط هستیم. به همین دلیل مهم است که یک برنامه پشتیبان برای رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی خود داشته باشید. انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس نیازمند این است که در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید.
 ایمن پلاس یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه رایانه و تجهیزات، فروش ups و باتری آن است که سالهاست با وجود کارشناسان خبره، سابقه فعالیت دارد. برای خرید باتری یو پی اس بهتر است قبل از هرچیز با کارشناسان ما مشورت داشته باشید و سپس نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. شما می‌توانید بهترین باتری یو پی اس را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از سایت ما سفارش دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها