به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۱۶۷۶۱

شروع طوفانی چین در جام ملت‌های زنان آسیا

گروه ورزشی: قرمزپوشان چین توانستند در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا با پیروزی پرگل از میدان خارج شوند.
شروع طوفانی چین در جام ملت‌های زنان آسیا
 پیش از افتتاحیه رسمی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند که با انجام تقابل زنان ایران و هند به انجام می‌رسد، از ساعت 13:30 در ورزشگاه مومبای آره‌نا تیم‌های ملی زنان چین و چین‌تایپه که هر دو سابقه قهرمانی در آسیا را دارند و چین با کسب 8 قهرمانی رکورددار آسیاست، به مصاف هم رفتند.
چینی‌ها خیلی زود و در دقیقه 2 توانستند صاحب ضربه پنالتی شوند و وانگ شوانگ اولین گل رقابت‌ها را به ثمر رساند؛ قرمزپوشان که به دنبال به ثمر رساندن گل‌های بعدی خود بودند، حملات یکپارچه‌ای داشتند و وانگ شِن‌شِن روی پاس گائو در دقیقه 9 اختلاف را به 2 گل رساند و در ادامه حملات بازیکنان چین برای رسیدن به گل‌های بیشتر بی‌ثمر بود اما مالکیت 73 درصدی نشان از برتری مطلق قرمزپوشان داشت.
در نیمه دوم، ژانگ ژین در دقیقه 54 روی پاس وانگ شوانگ موفق شد اختلاف را به 3 گل برساند و در ادامه روی پاس دیدنی ژانگ ژین، مجدداً وانگ شوانگ بود که موفق به گلزنی شد و با یک حرکت تماشایی و فریب مدافعان چین‌تایپه گل چهارم را رقم زد.
برتری 4 گله چینی‌ها باعث شد تا آن‌ها صدرنشین گروه A شوند و مقتدرانه جام ملت‌های آسیا را آغاز کنند؛ آن‌ها بعد از 16 سال در تکاپو برای تکرار قهرمانی و رسیدن به نهمین جام خود در سطح قاره آسیا هستند.
دیدار بعدی چین در مقابل تیم ملی فوتبال زنان ایران خواهد بود که یکشنبه 3 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وانگ شوانگ کاپیتان چینی‌ها با ثبت 2 گل و 1 پاس‌گل برترین بازیکن زمین شد.
برچسب ها: فوتبال بانوان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها