به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۱۷۱۳۹

نجات دنیا باز هم به تعویق افتاد

نجات دنیا باز هم به تعویق افتاد
گروه فرهنگی: اکران قسمت هفتم و هشتم سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» برای چندمین بار به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد.به گزارش ایسنا، طرفداران سری فیلم‌های اکشن «ماموریت غیرممکن» باید برای تماشای قهرمان خود «اتان هانت» با بازی «تام کروز» در این مجموعه که دنیای را از خطر قریب الوقوع نابودی نجات می‌دهد، باز هم صبر کنند. 
 
کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرده فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» که پیش از این قرار بود از ۳۰ سپتامبر 2022 اکران شود به دلیل عدم اطمینان از شرایط همه‌گیری کرونا ۱۴ جولای ۲۰۲۳ به سینما خواهد آمد و متعاقب آن تاریخ اکران قسمت هشتم این فیلم نیز از ۷ جولای ۲۰۲۳ به ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ تغییر خواهد کرد. بدبن ترتیب یکی از فیلم‌های مهم سال 2022 که می‌توانست فروش خوبی را رقم بزند تا سال آینده میلادی از برنامه اکران خارج شد. «ماموریت غیرممکن ۷» از دسته فیلم‌هایی است که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود که به دلیل کرونا تاریخ آن به تعویق افتاده بود.

«کریستوفر مک کوایر» که کارگردانی دو سری پیشین «ماموریت غیرممکن»‌ یعنی «فال اوت»‌ و «ملت یاغی» را بر عهده داشت در قسمت هفتم و هشتم سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نیز به عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد و «تام کروز» در این فیلم بار دیگر در نقش «اتان هانت» در تلاش برای نجات جهان است. در «ماموریت غیرممکن ۷» علاوه بر «‌کروز»‌، «ربکا فرگوسن»، «نیکلاس هولت»، «هایلی اتول»‌،‌ «شیا ویگهام»‌، «‌پام کلمنتیئف» و «هنری چرنی» نیز به ایفای نقش می‌پردازند. 
برچسب ها: تام کروز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها