به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۱۸۳۱۱

ضمانت به کی‌روش؛ با هر نتیجه‌ای اخراج نمی‌شوی

گروه ورزشی: عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مصر به کارلوس کی‌روش اطمینان داد که با هر شرایطی به کارش در تیم ملی این کشور ادامه خواهد داد.
ضمانت به کی‌روش؛ با هر نتیجه‌ای اخراج نمی‌شوی
اگرچه تیم ملی مصر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا نتایج خوبی کسب کرده و به یک‌چهارم نهایی رسیده اما عده‌ای از هواداران این کشور از عملکرد کارلوس کی‌روش راضی نیستند.  
بعد از برد در ضربات پنالتی مقابل ساحل عاج در جام ملت‌ها و صعود به یک‌چهارم نهایی، اما هنوز هستند افرادی که در کشور مصر عملکرد کی‌روش را زیر سوال ببرند. در شرایط کنونی عده‌ای از کارشناسان و هواداران فوتبال در مصر خواهان اخراج کی‌روش شده‌اند.
این در حالی است که نتایج مصر با حضور کارلوس کی‌روش نسبت به قبل بسیار بهتر شده و این تیم در جام ملت‌های آفریقا 3 برد داشت به یک چهارم نهایی جام ملت‌ها صعود کرده است.
در این فضا فدراسیون فوتبال مصر حمایت کامل خودرا از کارلوس کی‌روش اعلام کرده است. محمد برکات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر در گفت‌و‌گو با رسانه الخلیج درباره وضعیت کی‌روش گفته است:‌ «با هر نتیجه‌ای که مقابل مراکش در بازی فردا (یک‌شنبه) رقم بخورد، کی‌روش به کارش ادامه خواهد داد.»
 

 
او ادامه داد: «من تضمین می‌دهم که کی‌روش با تیم ملی مصرادامه می‌دهد و بازی با سنگال را در مقدماتی جام جهانی حضور خواهد داشت. او سرمربی تیم ما است و قطعا از وی تا پایان مقدماتی جام جهانی حمایت خواهیم کرد.»
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر هم‌چنین گفت: «نتیجه بازی یک‌شنبه با مراکش هرچه که باشد، کی‌روش و کادرفنی‌اش کارشان را دنبال می‌کنند. بازی ساحل عاج ثابت کرد که مربی بزرگی داریم و عملکرد ما بسیار خوب شده است. قطعا در آینده پیروزی‌های بهتری نیز به‌دست می‌آید.»
گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال مصر با برد در ضربات پنالتی مقابل ساحل عاج راهی یک‌چهارم نهایی شده و حالا باید در این تورنمنت با مراکش دیدار کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها