به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۱۸۷۹۸

دمبله با PSG بست، آب سرد بر پیکر بارسلونا

گروه ورزشی: در حالی‌که بارسلونا امید داشت عثمان دمبله همین زمستان راهی تیمی دیگر شود یا قراردادش را تمدید کند، مشخص شده که او برای فصل بعد با پی‌اس‌جی به توافق نهایی رسیده است.
دمبله با PSG بست، آب سرد بر پیکر بارسلونا
 دوران پنج ساله و نه چندان شیرین عثمان دمبله، وینگر گران‌قیمت و فرانسوی در بارسلونا رو به اتمام است و به نظر می‌رسد در نهایت توافقی بین او و باشگاه در مورد تمدید قرارداد حاصل نخواهد شد؛ دیشب نشریه اسپورت مدعی شد در اواخر بازار نقل و انتقالات زمستانی، پاری سن ژرمن برای خرید عثمان دمبله وارد عمل شده و می تواند این ستاره جوان را به خدمت بگیرد.
 

  
موسی سیسوکو، مدیر برنامه جنجالی عثمان دمبله از مدیران بارسلونا خواسته مذاکرات با پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال موکلش را شروع کنند و این یعنی واقع عثمان دمبله مشکلی با انتقال به لیگ فرانسه ندارد. بارسلونا نیز برای فروش این بازیکن رقم 20 میلیون یورو درخواست کرده که به نظر مورد قبول پاری‌سن‌ژرمن قرار خواهد گرفت اما دقایقی پیش ال‌ چرینگیتو در خبری اختصاصی اعلام کرد که این توافق برای زمستان امسال نیست و همه چیز برای تابستان پیش رو خواهد بود.
 


مارکوس بنیتو خبرنگار ال چیرینگیتو فاش ساخت که دمبله با پی‌اس‌جی برای فصل بعد قرارداد بسته و پیشنهاد دستمزد 14 میلیون یورویی بارسا را هم رد کرده است.
بارسا امید داشت دمبله یا تمدید کند یا همین زمستان راهی تیمی دیگر شود تا بتواند پیر امریک اوبامیانگ را جذب کند اما اکنون متوجه شده است که چرا دمبله تمایلی برای جدایی در زمستان و نیز تمدید قرارداد ندارد.
 

 
او فصل بعد به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پی‌اس‌جی خواهد شد و توافقات لازم نیز صورت گرفته است. 
پیش از این از سوی ژاوی و مسئولان بارسا اعلام شده بود که دمبله در صورت ماندنی شدن، شانسی برای بازی در نیم فصل دوم نخواهد داشت و حتی احتمال فسخ با او نیز وجود دارد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها