به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۱۶۷۶۹
بارسا به سیم آخر زد

تمام شد؛ دمبله فورا بارسلونا را باید ترک کند

گروه ورزشی: متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، اعلام کرد که این باشگاه از عثمان دمبله خواسته تا هرچه سریع‌تر از این تیم جدا شود.
تمام شد؛ دمبله فورا بارسلونا را باید ترک کند
 ژاوی فهرست بازیکنان مدنظرش برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم کوپا دل ری را اعلام کرده و اثری از عثمان دمبله در این فهرست به چشم نمی‌خورد.
 
قرارداد دمبله در پایان فصل جاری با بارسلونا به اتمام می‌رسد و با توجه به عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بارسا، به نظر می‌رسد که این باشگاه تصمیم دارد به صورت جدی با او برخورد کند.
 

 
دمبله از زمان حضورش در نوکمپ بارها با مصدومیت‌های طولانی مواجه شده و نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. با این حال ژاوی علاقه زیادی به او داشت و از روز اول حضورش روی نیمکت نوکمپ خواهان تمدید قرارداد با او شده بود.
اما این بازیکن فرانسوی پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسا را نپذیرفت و درخواست دریافت دستمزدی هنگفت را مطرح کرد که از توان بارسا خارج بود و حالا ظاهرا شرایط وارد مرحله بحرانی شده است.

آلِمانی با اشاره به نقش موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، در شرایط فعلی گفت:« ما مذاکرات را در ماه جولای با مدیر برنامه او آغاز کردیم. در طول این شش یا هفت ماه بارها صحبت کردیم و بارسا پیشنهادهای مختلفی را ارائه کرد تا راهی برای توافق و ادامه کار با این بازیکن پیدا کند.  تمامی این پیشنهادها از سوی مدیر برنامه او رد شده است.»
 

 
این مدیر بارسا با قاطعیت ادامه داد:« امروز 20 ژانویه است و 11 روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان باقی مانده است. مشخص است که این بازیکن خواهان ادامه کار در بارسا نیست و تعهدی به پروژه آینده این باشگاه ندارد. به او و مدیربرنامه‌اش اطلاع داده شده که باید هرچه سریع‌تر جدا شوند چون ما بازیکنانی را می‌خواهیم که به ما متعهد باشند و بنابراین امیدوارم این انتقال قبل از 30 ژانویه عملی شود.»
 
پس از جدایی نیمار از بارسلونا، این باشگاه امیدوار بود با سرمایه‌گذاری 140 میلیون یورویی اش روی عثمان دمبله، بتواند جای خالی ستاره برزیلی را پر کند اما هرگز این اتفاق نیفتاد. عثمان دمبله طی پنج سال حضورش در بارسلونا به واسطه مصدومیت‌های متعدد و طولانی و البته نمایش‌های بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار، نتوانست هیچ سودی به بلوگرانا برساند.
 

  
ماه ها تلاش برای تمدید قرارداد او هم به ثمر ننشست و امروز متئو آلِمانی مدیر فوتبال بارسلونا در مصاحبه ای تند اعلام کرد که خط خوردن نام دمبله از فهرست بازی برابر بیلبائو به این خاطر است که از باشگاه به وی دستور داده شده تا طی 10 روز آینده به دنبال مقصدی دیگر برای خود باشد و در بارسا دیگر جایی برای او نیست.
 

 
طبق ادعای اسپورت، دمبله که از تهدید باشگاه شگفت زده شده، فعلا هیچ تمایلی برای جدایی ندارد و همچنان اصرار دارد که تا پایان فصل برای بارسا بازی کند. دمبله پس از مصاحبه آلِمانی حالا می تواند به فیفا هم شکایت کند و در صورت فسخ یکطرفه قرارداد، قادر به دریافت غرامت سنگین از باشگاه خواهد بود ولی هنوز قصد شکایت ندارد.
باشگاه که می داند انتقال دائمی دمبله تقریبا غیرممکن است، به او پیشنهاد داده تا پایان فصل، قرضی راهی تیمی دیگر شود تا حداقل بتواند از پرداخت بخشی از دستمزد او خلاص شود و گویا دو پیشنهاد هم برای این بازیکن رسیده است. ستاره فرانسوی 11 روز برای تصمیم گیری زمان دارد و در صورت عدم پاسخگویی، احتمالا قراردادش یکجانبه فسخ می شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها