به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۲۰۵۷۴

گواردیولا بهترین تیم های جهان را معرفی کرد

گروه ورزشی: پپ گواردیولا، رمربی منچسسترسیتی هنوز قهرمانی تیمش در این فصل لیگ برتر را قطعی نمی داند.
گواردیولا بهترین تیم های جهان را معرفی کرد
منچسترسیتی دیشب با گل های ریاض ریاض محرز و کوین دی بروین با دو گل برنت فورد را مغلوب کرده و با دو بازی بیشتر نسبت به لیورپول، با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفت. پپ گواردیولا مدعی شد سیتی بهترین تیم دنیا نیست و تنها برای رسیدن به اهداف خود در ادامه فصل مبارزه می کند.
پپ گواردیولا گفت: لیورپول دو بازی عقب افتاده دارد و سپس ما باید فاصله در جدول را بررسی کنیم. 14 هفته تا پایان فصل باقی مانده، امتیازهای زیادی می توان کسب کرد و بازی های سخت تر مانند جدال با برنت فورد تا انتهال فصل پیش رو مانده است. نه، ما بهترین تیم جهان نیستیم.


 
بهترین تیم چلسی بود که فاتح لیگ قهرمانان شد و ریورپلاته که توانست در آمریکای جنوبی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. مهم ترین موضوع همیشه دیدار بعدی است، سه روز دیگر به نوریچ می رویم و باید در آن دیدار به سه امتیاز دست یابیم.
این موضوع که کدام تیم بهترین است برای من مهم نیست. باید خوشحال بوده و سعی کنید هر روز بهتر بازی کنید، پس در پایان خواهیم دید که چه تیمی به موفقیت می رسد. ما در موقعیت خوبی قرار داشته و 60 امتیاز تا این مقطع گرفته ایم. ما باید جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم و این مهم ترین هدف است، سپس در چند بازی آخر لیگ برتر برای قهرمانی می جنگیم و این هدف من تا پایان فصل است.
با بازیکنان سیتی صحبت کردم، غذای خوب، استراحت، تمرین کن و تکرار این روند برنامه پیش روی بازیکنان است. سه روز دیگر خارج از خانه بازی داریم و بعد باید برای شرکت در لیگ قهرمانان به پرتغال سفر کنیم، پس همه باید آماده باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها