به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۰۳۵۵۶

گواردیولا: رونالدو در 75 سالگی هم گل می‌زند

گروه ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دربی منچستر به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.
گواردیولا: رونالدو در 75 سالگی هم گل می‌زند
دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد عصر روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
رونالدو تابستان امسال به اولدترافورد بازگشت و حالا پس از 12 سال بار دیگر حضور در بی منچستر را تجربه می‌کند. او پس از بازگشتش به این تیم به یکی از مهره‌های کلیدی شیاطین سرخ در 36 سالگی تبدیل شده و هفت گل بسیار مهم را برای این تیم به ثمر رسانده است.
 

 
گواردیولا در آستانه بازی حساس امروز درباره عملکرد این ستاره پرتغالی به اسکای اسپورت گفت:« او تمام زندگی‌اش گلزنی خواهد کرد. او 75 ساله می‌شود، شاید بازنشسته شده باشد اما همچنان در حالی که مشغول باربیکیوست شروع به بازی می‌کند و گل‌هایی را به ثمر می‌رساند. چنین مدل افرادی مانند او و مسی در یک دهه گذشته مشغول گلزنی و گلزنی و گلزنی و کمک به قهرمانی و پیروزی تیم‌هایشان بوده‌اند، همین خودش نشانگر همه چیز است.»
این سرمربی اسپانیایی ادامه داد:« بازگشت او اتفاق بسیار خوبی برای لیگ برتر است. یونایتد به کریستیانو و کریستیانو به یونایتد تعلق دارد. آنها سازگاری بسیار خوبی با هم دارند. این اتفاق قبلا در گذشته رخ داده و شاید در حال و آینده هم تکرار شود. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها