به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۲۱۳۷۵

شرط جانشین نویر برای تمدید با بایرن‌مونیخ

گروه ورزشی: الکساندر نوبل قصد ندارد قراردادش با بایرن را تمدید کند و برای این مهم تضمین می‌خواهد.
شرط جانشین نویر برای تمدید با بایرن‌مونیخ
 السکاندر نوبل دو سال پیش بود که از شالکه به بایرن ملحق شد ولی نتوانست در رقابت با مانوئل نویر به ترکیب اصلی برسد. او تابستان گذشته با قراردادی دو ساله و قرضی راهی موناکو شد در حالی‌که با بایرن تا 2025 قرارداد دارد.
 

 
از قرارداد نویر با بایرن نیز چند ماه دیگر باقی‌مانده ولی به او قراردادی تا 2025 پیشنهاد شده و بعید است دو طرف به توافق نرسند. اتفاقی که باعث ناامیدی نوبل شده و او درخواست جدایی از بایرن داده است.
طبق ادعای کیکر، سران بایرن با جدایی نوبل مخالفند و در عوض خواهان تمدید قرارداد طولانی مدت وی هستند، چرا که بر این اعتقادند که با پایان قرارداد نویر، او می‌تواند بهترین جانشین برای وی باشد. نویر در 35 سالگی همچنان گلری قابل اعتماد است ولی بایرنی‌ها اطمینان دارند که از تابستان 2025 برای پست شماره یک دروازه‌بانی، دیگر نمی‌توانند روی او حساب کنند.
 

 
کیکر نوشته است که نوبل برای تمدید قرارداد با بایرن تضمین خواسته است. اینکه به وی قول بدهند با پایان قرارداد نویر، او تحت هر شرایطی دروازه‌بان اول تیم خواهد بود. بایرن باید به او تضمین بدهد که به دنبال سنگربانی دیگر نخواهند رفت و او آینده دروازه این تیم خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها