به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۳۲۱۷۷۵

هالند به من گفت فصل بعد به لالیگا می‌رود

گروه ورزشی: الگوی دوران نوجوانی ارلینگ هالند مقصد احتمالی بعدی ستاره نروژی را فاش ساخت.
هالند به من گفت فصل بعد به لالیگا می‌رود
این روزها باشگاه های بزرگ برای تقویت خط حمله خود روی یک گزینه اتفاق نظر دارند. ارلینگ هالند یکی از مهمترین مهاجمان فعلی اروپا به احتمال فراوان در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد و گفته می شود رئال مادرید، سیتی یا بارسا مقصد بعدی او خواهند بود.
 

 
میچو الگوی فوتبالی دوران نوجوانی هالند در مصاحبه با کادنا سر فاش ساخت که ستاره نروژی دوست دارد در لالیگا به میدان برود. میچو که سابقه بازی برای سلتا، رایو وایکانو، سوانسی و.... را دارد زمانی فوتبالیست مورد علاقه هالند بود و این علاقه همچنان پابرجاست تا جایی که میچو در ملاقات اخیر هالند با مسئولان آدیداس نیز حضور داشت.
 
میچو به کادنا سر گفت:« اخیرا با هالند صحبت کردم و معتقدم در پایان فصل از دورتموند خواهد رفت. به شخصه دوست دارم او را در لالیگا ببینم. اگر ارلینگ را الان بهترین مهاجم شماره 9 اروپا ندانیم، به زودی او به این لقب دست خواهد یافت و فاصله ای بسیار کم با بهترین شدن دارد. عطش گلزنی او وحشتناک بالاست و مهاجمی باورنکردنی است. اگر رئال کیلیان امباپه را جذب کند، بارسلونا می تواند بهترین مقصد برای هالند باشد.»
 

 
میچو ادامه داد:« ارلینگ به من گفت که به دنبال تیمی قدرتمند است که پروژه ورزشی بزرگی برای سال های بعد داشته باشد. تیمی مدعی فتح لیگ قهرمانان. او تاکید داشت که دوست دارد فصل بعد در لیگ اسپانیا بازی کند.»
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها