به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۲۲۰۴۱

الهلال به دنبال خرید مهاجم 8 میلیون دلاری

گروه ورزشی: الهلال به دنبال خرید مهاجم تیم الاهلی مصر است هم سران این باشگاه، روی بازیکن خود برچسب 8 میلیون دلاری گذاشته اند.
الهلال به دنبال خرید مهاجم 8 میلیون دلاری
عملکرد مطلوب الاهلی مصر در رقابت های جام جهانی باشگاه ها باعث شده است تا مدیران الهلال به دنبال جذب یکی از بازیکنان کلیدی این تیم باشند. اکنون خبر می رسد که تیم عربستانی قصد دارد تا مهاجم اهل مالی قهرمان آفریقا را به خدمت بگیرد.
روزنامه الخلیج به نقل از یک منبع در باشگاه الاهلی فاش کرد که پس از درخشش آلیو دیانگ مهاجم اهل مالی با الاهلی در جام باشگاه های جهان و کسب رتبه سوم، باشگاه الهلال این بازیکن را در لیست بازیکنان مدنظر خود برای فصل جدید قرار داده است.
این منبع افزود که الهلال می خواهد پس از حضور رامون دیاز به عنوان سرمربی جدید این باشگاه، گوستاوو کوئلار بازیکن کلمبیایی خود را به عنوان بخشی از این انتقال به همراه 5 میلیون دلار به الاهلی واگذار کند اما تیم مصری خواهان دریافت مبلغ 7 میلیون دلار است که ممکن است به 8 میلیون دلار نیز برسد.
این منبع اضافه کرد که الاهلی درهای جدایی از دیانگ را نخواهد بست، اما در نظر دارد به خاطر حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آفریقا در این فصل که ژوئن آینده به پایان می رسد، مهره های کلیدی خود را از دست ندهد.
این منبع خاطرنشان کرد: الاهلی در صورت جدایی دیانگ به فکر جایگزینی برای این بازیکن چه از لیگ های آفریقا و چه از لیگ مصر خواهد بود و ممکن است مهند لاشین، هافبک الجیش یا نبیل عماد دونگا، هافبک پیرامید را به خدمت بگیرد.
برچسب ها: الهلال عربستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها