به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۲۲۵۲۵

آرتتا کاپیتان آینده آرسنال را معرفی کرد

گروه ورزشی: از نگاه میکل آرتتا سرمربی آرسنال، مارتین اودگارد می تواند کاپیتان توپچی ها باشد.
آرتتا کاپیتان آینده آرسنال را معرفی کرد
 مارتین اودگارد ستاره نروژی بالاخره توانسته جایگاهی ثابت در ترکیب آرسنال پیدا کند و آسمان لندن برای او آفتابی تر از همیشه شده است. در واقع برخلاف هفته‌های ابتدایی لیگ برتر میکل آرتتا حالا بیشتر به او اعتماد می‌کند و اکنون به جرأت می توان گفت که اودگارد به یک ستاره کلیدی در ترکیب توپچی‌ها تبدیل شده است. ستاره ای که توپچی ها برای او 40 میلیون یورو به رئال پرداخت کردند.
 

 
 تا دو ماه پیش اما اودگارد وضعیتی متفاوت را تجربه می کرد. اینگونه تصور می‌شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به یک مهره اصلی در این تیم تبدیل شود اما اوضاع در لندن نیز برای ستاره نروژی خوب پیش نمی رفت و او اغلب نیمکت نشین بود. عملکرد ضعیف مارتین اودگارد باعث شده بود که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در توئیتر مطرح شود و حتی او تصمیم گرفت که صفحه رسمی خود را در این شبکه اجتماعی حذف کند.
 

 
ستاره نروژی ولی توانست شرایط را به سود خود عوض کرده و پس از برتری اخیر توپچی ها برابر برنتفورد، میکل ارتتا سرمربی آرسنال از کاپیتانی احتمالی این بازیکن در آینده ای نه چندان دور صحبت کرد:« مارتین همه کیفیت لازم برای بستن بازوبند کاپیتانی را در خود دارد. با مربی تیم ملی نروژ صحبت کردم، جایی که کاپیتان است و او چیزی جز تعریف و ستایش از اودگارد نداشت. اینجا مارتین محبوب هواداران است و می توانید وقتی وارد تونل ورزشگاه می شود، محبت و شوق هواداران نسبت به او را ببینید.»
 

 
آرتتا ادامه داد:« بله، مارتین در آینده ای نه چندان دور می تواند یکی از کاپیتان های تیم باشد. هرگز در مورد توانایی های فنی او تردید نداشتم و عملکرد باشگاه در قطعی کردن انتقال او عالی بود. خود او هم مشتاق بازی برای ما بود چون اینجا خودش را بازیکنی مهم حس می کرد. مارتین خیلی زود با تیم و هواداران هماهنگ شد و به یاد دارم وقتی تنها 16 سال داشت، به پیراهن تیم ملی کشورش رسید. او سپس راهی تیمی مثل رئال مادرید شد که سطح رقابت در آن باورنکردنی است. مارتین حالا از بازی برای آرسنال لذت می برد.»
برچسب ها: باشگاه آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها