به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۲۲۵۲۸
اوویدو هاتگان رومانیایی

یک داور خوش‌یُمن برای اتلتیکومادرید-منچستریونایتد

گروه ورزشی: داور باتجربه رومانیایی دیدار حساس اتلتیکو و منچستریونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد.
یک داور خوش‌یُمن برای اتلتیکومادرید-منچستریونایتد
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران دیدارهای چهارشنبه شب دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم اعلام کرد که بر این اساس تقابل تیم‌های اتلتیکومادرید و منچستریونایتد را اُویدو هاتگان از رومانی سوت خواهد زد، دیداری که از ساعت 23:30 چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید آغاز خواهد شد.
 

 
این داور 41 ساله رومانیایی از سال 2008 جزو داوران بین المللی محسوب می شود. او سه بار برای اتلتیکو قضاوت کرده و حاصل کار دو برد برای روخی بلانکو بوده و یک بار نیز بازی این تیم مساوی شده است. برتری سال 2013 بر روبین کازان در لیگ اروپا و پیروزی 1-2 در زمین بنفیکا در لیگ قهرمانان سال 2015. قضاوت بازی امسال اتلتیکو و پورتو که در متروپولیتانو بدون گل مساوی شد را نیز هاتگان برعهده داشت.
 

 
این داور برای منچستر نیز دو بار قضاوت کرده است؛ برتری 1-2 سال 2018 بر یوونتوس در تورین و پیروزی 4-1 نوامبر 2020 بر باشاک شهیر.
در بازی همزمان هم تیم‌های بنفیکا و آژاکس از ساعت 23:30 چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه دالوژ به مصاف هم خواهند رفت که قضاوت این بازی به اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی سپرده شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها