به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۲۲۶۷۴

آگوئرو: ترسیده‌ام و دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنم!

گروه ورزشی: سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید اتفاق تلخی که باعث خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال شد تاثیر زیادی روی او داشته است.
آگوئرو: ترسیده‌ام و دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنم!
آگوئرو به دلیل مشکلات قلبی و بر اساس توصیه پزشکان مجبور شد که دست از بازی کردن بکشد و از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 
این مهاجم آرژانتینی تابستان گذشته از سیتی جدا شده و به بارسلونا ملحق شد اما نتوانست دوران زیادی را در این تیم سپری کند و در نهایت خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 
آگوئرو در مصاحبه‌ای ناراحت کننده به TYC اسپورت گفت:« امروز می‌خواهم بازی کنم اما ترسیده‌ام. تمام زندگی‌ام در بیشترین حد ممکن تمرین کردم و در بزرگترین رقابت‌ها حضور داشتم. دیگر مسابقات فوتبال یا اخبار را تماشا نمی‌کنم. برایم مهم نیست چه اتفاقی در جریان است.»
 


این ستاره سابق تیم ملی آرژانتین درباره کارهایی که این روزها به آن مشغول است اظهار داشت:« روی چیزهایی که بیشتر دوستشان دارم مانند دوستانم تمرکز کردم. گاهی به بازگشت به فوتبال فکر می‌کنم اما می‌دانم این کاری است که قادر به انجامش نیستم. آنها به من گفتند خوش شانس بودم چون ممکن بود در زمین دچار حمله قلبی شوم. حالا زمان استراحت است و از شرایطم راضی هستم.»
او با اشاره به صحبت‌های چند روز قبلش درباره حضور در تیم ملی آرژانتین اضافه کرد:« ما هنوز در حال صحبت درباره نقشی که قرار است من داشته باشم هستیم. کلودیو تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) همیشه با من مهربان بوده و از من خواست به این تیم ملحق شوم. ما باید کمی بیشتر صحبت کنیم. دوست دارم با بازیکنان باشم و به آنها کمک کنم. رابطه بسیار خوبی با آنها دارم.»
برچسب ها: سرخیو آگوئرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها