به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۲۲۷۵۱
پله در شرایط پایدار؛

اسطوره برزیلی باز هم در بیمارستان بستری شد

گروه ورزشی: پله، اسطوره بزرگ و پرافتخار فوتبال برزیل دوباره در بیمارستان آلبرت انیشتین بستری شده است.
اسطوره برزیلی باز هم در بیمارستان بستری شد
پله، اسطوره برزیلی و 81 ساله پس از طی جلسات شیمی درمانی برای تومور روده بزرگ خود، به دلیل عفونت ادراری در بیمارستان بستری شده است. ستاره سابق سلسائو در سال های اخیر دچار بیماری های مختلفی بوده و به همین علت کمتر در محافل فوتبالی ظاهر شده است. البته منابع نزدیک به پله اعلام کردند این فوق ستاره پرافتخار علیرغم مشکلاتی در خوردن، آشامیدن و همچنین تکلم، در وضعیت پایداری قرار داشته و جای نگرانی در مورد شرایط او نیست و در حقیقت پله طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.


 
پله که در ماه سپتامبر دوره شیمی درمانی تومور روده بزرگ خود را سپری کرده بود، در تاریخ 13 فوریه دوباره در بیمارستان آلبرت انیشتین بستری شد. اما در طول دوران درمان، گروه پزشکان متوجه وجود عفونت ادراری در پله شدند و به همین علت دوره بستری او در بیمارستان طولانی تر از حد انتظار شده است. 
نشریه ESPN مدعی شد پله هفته گذشته تحت آندوسکوپی قرار گرفته و این بخش از درمان باعث ضعف بدنی اسطوره برزیلی و بروز مشکلاتی در قدرت تکلم و غذا خوردن او شده است. پله در تاریخ 30 سپتامبر و تقریبا یک ماه پس از بستری شدن در بیمارستان، روند شیمی درمانی خود را طی کرده و مرخص شد. اما او در ماه های اخیر روزهای فراوانی را در بیمارستان سپری کرده و در حال ادامه روند درمان است.
برچسب ها: پله برزیلی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها