به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۲۲۷۵۲

رانگنیک: در مادرید با فرش قرمز از ما استقبال نمی‌شود!

گروه ورزشی: رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش مقابل اتلتیکومادرید باید در بالاترین سطح بازی کند.
رانگنیک: در مادرید با فرش قرمز از ما استقبال نمی‌شود!
بعد از کسب نتایج پرفراز و نشیب در لیگ برتر در سال 2022، حالا شیاطین سرخ فردا شب در دیداری دشوار و مادرید به مصاف اتلتیکو در لیگ قهرمانان خواهند رفت. رالف رانگنیک، سرمربی یونایتد در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد قرار نیست از همه بازیکنان این تیم در مسابقه فردا شب استقبال شود.

تقابل با اتلتیکومادرید: "در لیگ قهرمانان شما باید در تمام زمینه‌های ممکن در بالاترین سطح ظاهر شوید. ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که بازیکنان در چند روز گذشته بهبود یافته‌اند و همچنین شاید بازیکنانی تازه نفس را راهی میدان کنیم. فردا را ببینید. از نظر ذهنی باید برای یک فضای بسیار احساسی، اگر نگوییم خصمانه، آماده شویم. از برخی از بازیکنان ما با فرش قرمز استقبال نخواهد شد. فکر نمی‌کنم نتیجه نهایی فردا مشخص شود و همه چیز در بازی برگشت در اولدترافورد رقم می‌خورد."



رویارویی با دیگو سیمئونه: "او در سال‌های اخیر جام‌هایی را با هویت مشخص و سبک بازی قابل تشخیص خود به‌دست آورده و فکر نمی‌کنم این روند در سال‌های گذشته تغییر کرده باشد. آنها همیشه جنبه‌ای احساسی نیز در سبک بازی خود دارند و این نشان دهنده شخصیت سرمربی است. 
دیگو سیمئونه احتمالا یکی از بهترین سرمربیان اروپا از حیث افزایش شور و هیجان در تیم خود است. سبک عملکرد تیم‌های این سرمربی همیشه نشان دهنده حسی است که او به تیم تزریق کرده و ما نیز باید سطح انرژی و احساسات را با جریان مسابقه هماهنگ کنیم. هر دو تقابل فیزیکی و احساسی خواهد بود و ما باید از نظر روحی قوی بوده و سعی کنیم تیم خود را برای این چالش آماده کنم."

احتمال رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و بازی کردن در روسیه: "هنوز تا فینال راه زیادی است. اگر می‌خواهیم شانسی برای رسیدن به این هدف داشته باشیم، ابتدا باید با اتلتیکو بازی کنیم. ما می‌دانیم که این آسان‌ترین قرعه نبوده و البته این موارد معطوف به یوفا است و سیاستمداران باید در مورد آن تصمیم بگیرند. همه ما امیدواریم، نه تنها در انگلیس، بلکه در کل اروپا و سایر نقاط جهان اوضاع بدون تنش باشد.
فکر می‌کنم ما روحیه تیمی خود را در بازی‌های قبلی نشان دادیم، اما در نهایت همان‌طور که برونو فرناندز گفت، همه چیز معطوف به کسب نتیجه مناسب است. دو بازی آخر به خودمان با سه امتیاز را پاداش دادیم و بازی در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو و مسابقات بعدی در لیگ برتر برای آینده مهم است."



غیبت ادینسون کاوانی: "او با کاروان ما به مادرید سفر نخواهد کرد، کاوانی در یکی دو هفته اخیر تمرین نکرده و شرایط بازی کردن نخواهد داشت. کاوانی دچار مصدومیت کشاله ران شده و تا زمانی قادر به دویدن کامل نباشد، فشار آوردن روی این بازیکن منطقی نیست."

سرمربی فصل بعد یونایتد: " این سوال مربوط به تابستان است. تمرکز کامل ما روی وضعیت فعلی، زمان حال و لیگ قهرمانان و لیگ برتر در 12 بازی بعدی است. در مورد مسائل دیگر باید تا پایان فصل صبر کنید."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها