به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۲۳۰۹۰
نیکلاس آنلکا:

پوگبا مخالف انتقال به پاری سن ژرمن نیست

گروه ورزشی: نیکلاس آنلکا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که احتمال انتقال پل پوگبا به پاری سن ژرمن دور از ذهن نیست.
پوگبا مخالف انتقال به پاری سن ژرمن نیست
قرارداد پوگبا با یونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای تمدید قراردادش داشته باشد. 
یونایتد در سال 2016 برای بازگرداندن این بازیکن فرانسوی از یوونتوس به اولدترافورد مبلغ 116 میلیون دلار هزینه کرد. 
این بازیکن در طول دومین دوران حضورش در  یونایتد توانست درخشش خوبی داشته باشد اما به دلیل مصدومیت‌های متعددی که در طول این مدت تجربه کرد نتوانست ثبات لازم و کافی را به نمایش بگذارد. 
باشگاه‌های بسیاری در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند که یکی از آنها پاری سن ژرمن است، هرچند نام تیم‌هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس نیز در این بین دیده می‎‌شود. 
 


آنلکا که سابقه بازی در پاری سن ژرمن را داشته معتقد است که حضور پوگبا در پارک دو پرنس می‌تواند به این بازیکن کمک کند که بار دیگر به دوران اوجش برگردد. 
این ستاره سابق تیم ملی فرانسه به آر ام سی اسپورت گفت:« آیا او می‌خواهد به پاریس بیاید؟ من شش ماه قبل در این باره با پوگبا صحبت کردم و او مشکلی با انتقال به پی اس جی نداشت. اگر او بیاید، ما می‌توانیم تمام مصدومیت‌هایش را فراموش کنیم و بار دیگر خواهیم دید که او بازیکنی درجه یک است.»
آنلکا درباره شرایط پوگبا در یونایتد گفت:« آنجا باشگاهی نیست که او بتواند در آن لذت ببرد و استعدادش را نشان دهد. من فکر می‌کنم پی اس جی برای او عالی است. بعضی می‌گویند که حضور او به نفع این تیم نیست چون بسیار مصدوم می‌شود اما من فکر می‌کنم دلیل این مصدومیت‌ها زندگی او در منچستر است چون از نظر روانی در شرایط خوبی نیست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها