به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۲۳۱۰۶

روزهای بد مهاجمین سپاهان ادامه دارد

گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان برای اولین مرتبه در دو بازی پیاپی در لیگ بیستم موفق به گلزنی نشد.
روزهای بد مهاجمین سپاهان ادامه دارد
تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن پس از تساوی خانگی برابر تراکتور و تساوی برابر آلومینیوم در اراک، سومین مساوی بدون گل شاگردان محرم نویدکیا در لیگ بیست و یکم بود، تا طلایی پوشان اصفهانی سیزده امتیاز با صدر جدول فاصله بگیرند و برای اولین مرتبه طی فصل در دو بازی متوالی در گلزنی ناکام بمانند.
شاگردان محرم نویدکیا که فصل گذشته علی رغم قهرمانی پرسپولیس بهترین خط هجومی لیگ را به نام خودشان زدند، در پایان هفته هجدهم از این حیث شرایط خوبی ندارند و در مقایسه با چهار تیم برتر جدول رده بندی با 24 گل ( با احتساب پیروزی سه بر صفر برابر گل‌گهر) بدترین تیم هستند و البته در مقایسه با سایر تیم ها نیز رتبه چهارم بهترین خط هجومی لیگ به نام آنها ثبت شده است.
سپاهان پس از شروع طوفانی‌ای که در رقابت ها داشت، رفته رفته از فرم خوب خود فاصله گرفت و در هفته‌های پایانی نیم فصل اول و همینطور دیدار ابتدایی نیم فصل دوم با نتایجی که کسب کرد، وارد بحران شد تا علی‎‌رغم پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان، با دو تساوی پیاپی بدون گل مقابل هوادار در تهران و ذوب آهن در اصفهان شاهد استعفای رسمی محرم نویدکیا باشیم.
جذب شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده علی رغم جدایی محمد محبی این امیدواری را نزد هواداران سپاهان ایجاد کرده بود، که آنها روند خوب فصل گذشته را با قهرمانی در فصل بیست و یکم تکمیل کنند، اما نه آقای گل فصل گذشته که مصاف با ذوب آهن را از روی نیمکت تماشا کرد توانسته در این فصل خوب عمل کند و نه شهریار مغانلو که به عنوان جنجالی ترین خرید فصل از پرسپولیس به سپاهان آمد.
طلایی پوشان اصفهانی حالا در شرایطی احتمالا پس از رد استعفای محرم نویدکیا با سرمربی تیم‌شان به مصاف هفته بیستم خواهند رسید که دیداری سخت و نفس گیر را مقابل یکی دیگر از تیم های بحران زده مسابقات یعنی تراکتور در پیش دارند و برای خروج مقطعی از شرایط پیش آمده، به نتیجه ای جز سه امتیاز مسابقه در تبریز فکر نخواهند کرد.
محرم نویدکیا این روزها سخت‌ترین چالش دوران مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد و برای خروج از این بحران نیاز به گلزنی مهاجمان سرشناسش دارد؛ مهاجمانی که البته هنوز نتوانسته‌اند در ترکیب فصل جاری سپاهان جایگاه ثابتی به دست بیاورند و در هر مسابقه نیز به همین دلیل شاهد تغییراتی در آرایش آنها از سوی کادر هستیم و هنوز نویدکیا و دستیارانش نتوانسته‌اند در مورد ترکیب اصلی و بهترین چینش بازیکنان تیم‌شان به جمع بندی برسند.


این قاب یکی از بهترین موقعیت‌های سپاهان در دربی اصفهان را به تصویر کشیده است؛ جایی که شهریار مغانلو که تاکنون 5 بار در مسابقات موفق به گلزنی شده، در موقعیت تک به تک با فرعباسی ضربه‌اش را به اوت زد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها