به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۲۳۷۵۱

هشدار گواردیولا: لیورپول دیگر امتیاز از دست نمی‌دهد

گروه ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش کار دشواری برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر دارد.
هشدار گواردیولا: لیورپول دیگر امتیاز از دست نمی‌دهد
منچسترسیتی در شرایطی برای کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر مبارزه می کند که لیورپول با یک بازی کمتر نسبت به آنها، با شش امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارد. حالا پپ گواردیولا در مصاحبه ای مدعی شد تمام دیدارهای تیمش تا پایان فصل دشوار است و در مقابل رقیبی مانند لیورپول باید نمایش درخشانی تا پایان فصل ارائه داد.
پپ گواردیولا گفت: "همه بازی‌های سیتی در ادامه فصل بی تردید شبیه دیدار با اورتون خواهد بود. همه برای زنده ماندن و برای لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و قهرمان شدن بازی می کنند و هر مسابقه یک نبرد مهم برای سیتی خواهد بود. 


 
ما در این مورد با یکدیگر صحبت کرده ایم. این اولین بار نیست که در این شرایط قرار می گیریم و از گذشته درس خواهیم گرفت. اگر می خواهید در لیگ برتر مقابل رقیبی مانند لیورپول قهرمان شوید باید بدانید که قرار نیست حریف شما امتیازی را از دست بدهد، پس باید تقریبا در همه دیدارهای خود خوب کار کنید.
نمی دانم فصل چگونه قرار است به پایان برسد، اما ما با تمام توان تلاش می کنیم. هر بازی یک نبرد فوق العاده سخت خواهد بود و ما باید با شرایط روبرو شویم و بدانیم که اگر امتیازات را از دست بدهیم، کسب عنوان قهرمانی دشوار خواهد بود. یکی از اصول مهم این است که صبور باشیم، گل نخوریم و در لحظه مناسب به هدف خود دست یابیم. ما باید به این روند در بازی های باقی مانده در این فصل نیز ادامه دهیم."
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها