به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۲۵۰۶۳

حامد لک؛ دست روی توپ و نه صورت

گروه ورزشی: دروازه‌بان پرسپولیس بدترین اشتباه تمام دوران حضورش در جمع سرخ‌پوشان را دیشب مقابل صنعت نفت داشت.
حامد لک؛ دست روی توپ و نه صورت
 پرسپولیس در حالی مسابقه شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان را واگذار کرد که یک شوک زودهنگام روی رها شدن توپ از دست گلر سرخ‌پوشان موجب شد تا آنها با یک گل عقب بیفتند و در ادامه نیز نمایش ناموفقی برای زدن گل تساوی و گرفتن امتیاز در جنوب داشته باشند.
حامد لک که پیش از مسابقه با صنعت نفت آبادان هشت کلین‌شیت داشت، امیدوار بود در بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس بتواند نمایش خوبی ارائه کند و با بسته نگه داشتن دروازه‌اش از نظر روحی نیز به شرایط ایده‌آلی برسد، اما شماره ۸۱ سرخ‌پوشان فاحش‌ترین اشتباه تمام دوران حضورش در پرسپولیس را در جدال با صنعت نفت داشت.
این دروازه‌بان که نیم‌فصل اول پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی در دیدار رفت برابر صنعت نفت به ترکیب پرسپولیس بازگشته و کلین‌شیت کرده بود، در بازی دیشب تنها هفت دقیقه دوام آورد و روی توپی که باید خیلی راحت آن را مُشت می‌کرد، قصد داشت توپ را جمع کند ولی در همین لحظه اشتباه کرد.
حامد لک پس از اینکه شوت محکم محمدرضا غبیشاوی به سمت دروازه‌اش آمد، سعی کرد توپ را جمع کند، اما توپ از دست او رها شد و در ادامه نیز تلاش بی‌ثمری برای دفع توپ داشت تا صنعت نفت با این گل زودهنگام، برد خانگی و ارزشمند را پایه‌گذاری کند و پرسپولیس با این باخت نتواند به امتیازی استقلال برسد.
لک سال گذشته در شرایطی به پرسپولیس اضافه شد که نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و پس از آن هم در لیگ برتر موفق کار کرد و ۱۷ کلین‌شیت کرد تا به قهرمانی برسند، اما در فصل جاری با وجود هشت کلین‌شیت، هنوز نتوانسته مثل گذشته کار کند و در چهار مسابقه گل‌های بدی دریافت کرده است.
دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار تهران، شهرخودرو و گل‌گهر سیرجان نمایش خوبی روی گل‌های این سه تیم نداشت، اما قابل توجه‌ترین اشتباهش دیشب رقم خورد که دفع توپ عجیبی روی ضربه غبیشاوی انجام داد و کاملا سردرگم و بدون تمرکز بود تا دروازه تیمش باز شود و نتواند کلین‌شیت کند.
حامد لک پس از پایان مسابقه مثل تصویری که در زیر می‌بینید، دستانی که منجر به گل صنعت نفت شده بود را روی صورت گذاشت و افسوس اشتباهی که انجام داد را خورد و البته شاید هم در همان لحظه می‌دانست نسبت به عملکردی که در این دیدرا داشت، به او انتقاد خواهد شد.
 
برچسب ها: حامد لک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها