به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۳۲۵۱۴۰

چطوری برای کشور تایلند ویزا بگیریم؟ معرفی ارزان‌ترین روش!

گروه گردشگری: تایلند را می‌‌توان یکی از کشورهایی دانست که برای تفریح، گردش و خوش‌گذرانی بهترین مقصد هستند. شما در تایلند نه تنها سواحل بسیار زیبا و آفتابی‌ای را خواهید دید بلکه از تفریحات آبی و جشنواره‌های هرساله‌ی آن شگفت‌زده می‌شوید. افزون بر این موارد این کشور دانشگاه‌ها و موسسه‌های زیادی در خود جای داده و موقعیت مناسبی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است.
چطوری برای کشور  تایلند ویزا بگیریم؟ معرفی ارزان‌ترین روش!
همچنین عده‌ی کثیری از افراد با ویزای تایلند برای دریافت موقعیت شغلی به این کشور سفر می‌کنند و همین موضوع خبر از اهمیت ویژه‌ی ویزای این کشور می‌دهد. ما نیز به همین علت تصمیم گرفته‌ایم مطلبی آماده کنیم تا به طور کامل و جامع به نحوه‌ی خرید ویزای تایلند، قیمت آن و سایر موارد مهم بپردازیم. با ما همراه باشید.

چند نوع ویزا برای تایلند داریم؟
در زیر انواع ویزای کشور تایلند را براساس نوع و مدت زمان اقامت آن‌ها مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید پس از مطالعه‌ی هرکدام یکی را باتوجه به نیاز خود انتخاب و اقدام برای دریافت آن کنید.
•    ویزای توریستی: این ویزا را با نام ویزای مسافرتی یا گردشگری تایلند نیز می‌شناسند و در انواع ویزاهای این کشور از محبوب ترین و رایج ترین‌ها شناخته می‌شود. شما با این ویزا می‌توانید به گشت‌گذار در کشور تایلند بپردازید و تعطیلات خوشی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید به دیدار از دوستان و اقوام خود بروید و نهایت استفاده را از مهلت اعتبار ویزای خود ببرید. همچنین خوب است بدانید این ویزا در غالب ویزای 30 روزه، ویزای 60 روزه و ویزای ویژه توریستی تایلند (STV ) 90 روزه صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت بوده و تعداد تردد مختلفی دارند که در ادامه به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.



•    ویزای تجاری و ویزای کاری تایلند: بسیاری از افراد به دنبال فعالیت تجاری در تایلند هستند یا می‌خواهند برای ایجاد کسب‌وکار خود در این کشور اقدام کنند. به تمامی این افراد ویزای تجاری که همان ویزای بیزینس است  را توصیه می‌کنیم که در صورت واجد شرایط بودنِ مدارک صادر می‌شود. همچنین ممکن است شما با پیشنهاد شغلی Job Offer)) از کارفرمایان تایلند روبه‌رو باشید که برای این کار نیز ویزای کاری را پیشنهاد می‌کنیم. با گرفتن این ویزا مجوز کار و فعالیت را از دولت تایلند دریافت خواهید کرد که دارای اعتبار و مدت محدودی‌ست. (هزینه ویزای کار تایلند نیز براساس همین فاکتورها محاسبه می‌شود.)

•    ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی تایلند: اگر قصد تحصیل در تایلند و شرکت در دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی این کشور را دارید، ویزای تحصیلی تایلند را انتخاب کنید. تایلند از کشورهای ارزان برای دانشجویان مهاجر است و به آن‌ها امکان اقامت یک ساله را می‌دهد. (البته توجه داشته باشید که هر 90 روز می‌بایست برای پرداخت هزینه تمدید ویزا به اداره مهاجرت این کشور مراجعه کرده و آن را پرداخت کنید.)

•    ویزای ترانزیت: افرادی که برای عبور از کشور تایلند و رسیدن به مقصدی دیگر به‌دنبال ویزا هستند؛ ویزای ترانزیت را توصیه می‌کنیم. این ویزا با نام ویزای فرودگاهی نیز شناخته می‌شود.

در زیر نمونه‌ای از ویزاهای کشور تایلند را مشاهده می‌کنید:



بهترین روش خرید ویزا برای کشور تایلند
همانطور که در انواع ویزای کشور تایلند اشاره کردیم، روش‌های مختلفی برای گرفتن اقامت در این کشور وجود دارند. با این وجود تفاوتی ندارد که قصد خرید کدام یک از ویزاها را داشته باشید؛ زیرا مراحل ابتدایی آن‌ها با یکدیگر مشابه هستند. بنابراین ما در این بخش به نحوه ی دریافت و خرید ویزای توریستی تایلند می‌پردازیم و شما را با تک‌تک مراحل آن آشنا می‌کنیم.
در ابتدا شما باید فرم ویزای تایلند را به‌صورت آنلاین دریافت کنید و آن را تکمیل کرده و پرینت بگیرید. سپس نوبت به امضا توسط متقاضی می‌رسد و در نهایت جمع‌آوری مدارکی که در زیر مشاهده می‌کنید:
•    فرم پرشده با مشخصات دقیق برای تقاضای اخذ ویزای تایلند
•    اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه
•    اسکن رنگی از صفحات اول و دوم شناسنامه
•    اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
•    ۱ قطعه عکس رنگی پرسنلی با زمینه سفید
•    گواهی تمکن مالی بالای 300 میلیون تومان
•    مدارک گردش حساب ۶ ماهه
•    بیمه مسافرتی با پوشش کرونا سقف ۱۰۰ هزار یورویی
•    بلیط هواپیما رفت و برگشت تایلند
•    مدارک رزو هتل ( مانند واچر هتل)



ویزاهاتو  با قیمت کم خریداری کن!
همانطور که گفته شد قیمت ویزاهای کشور تایلند برای هرکدام از انواع آن تفاوت دارد و هزینه‌ها برای ویزای تحصلی، تجاری، توریستی، یک ساله و... متغیر شناخته می‌شود. ما در این بخش به معرفی هزینه ویزای توریستی یا همان ویزای مسافرتی تایلند می‌پردازیم و شما را با شرایط و قیمت آن آشنا می‌کنیم. لازم است بدانید این ویزا به صورت یک بار ورود صادر شده و به شما اجازه‌ی چند بار ورود و خروج از کشور داده نمی‌شود. قیمت آن نیز اگر از قاصدک24 (یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی) خریداری کنید نزدیک به 65 یورو خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ویزای تایلند و آشنایی با شرایط دقیق آن با پشتیبانی قاصدک24 در تماس باشید.

آشنایی با شرایط جدید ویزا و تست کرونا
با شیوع کرونا کشور تایلند برای ورود توریستان و مسافران، تست کرونا و قرنطینه در هتل‌های ASQ را اجباری کرد. افراد مجبور بودند به مدت‌های 10 الی 14 روزه در هتل‌های موردتایید دولت تایلند اقامت داشته باشند. ولیکن اکنون این قوانین برداشته شده و شرایط ویزا برای ایرانیان آسان‌تر شده است. تنها کافی‌ست تست کرونا را قبل از هر سفر خارجی داده باشید و با داشتن مدارک و پاسپورت سفر خود را آغاز کنید. با رسیدن به این کشور دیگر نیازی به قرنطینه نبوده و به شما اجازه‌ی ورود به شهرهای تایلند داده می‌شود.
پس از معرفی شرایط ویزا، قیمت و اطلاعات مهم آن، نوبت به نحوه‌ی خرید می‌رسد. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ارزان ترین قیمت‌ها با بهترین پشتیبانی هستید؛ از قاصدک24 استفاده کنید. قاصدک24 شما را در تمام مراحل دریافت ویزا راهنمایی می‌کند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. لذا دیگر نیازی به پرس‌وجوهای مکرر نبوده و می‌توانید به آسانی روند خرید ویزای خود را به کارشناسان قاصدک24 بسپارید و آن را دریافت کنید. البته خدمات این مجموعه تنها به دریافت ویزا محدود نمی‌شوند و امکانات بسیار زیادی برای مسافران ارائه می‌دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید برای مقصد موردنظر خود از بلیط هواپیما چارتر استفاده کنید که هزینه‌ی سفر شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. همچنین می‌توانید از رزرو هتل یا بیمه مسافرتی قاصدک24 بهره ببرید و به صورت کاملا آنلاین خدمات دلخواه خود را دریافت کنید.
مطلب پیشنهادی: آشنایی با تورهای شگفت انگیز تایلند + زمان سفر و جاذبه‌ها
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها