به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۲۵۸۴۲

یک فرمانده عالی‌رتبه دیگر روس کشته شد

یک فرمانده عالی‌رتبه دیگر روس کشته شد
گروه فیلم و عکس: نیروهای ارتش و مقاومت ملی اوکراین، اشغالگران روس را از ویکتورفوکا در چرینیهیف اخراج کردند. هر چند نیروهای روسی این شهرک را با خاک یکسان کرده و دهها شهروند آن را قتل‌عام نموده‌اند.
...
از سوی دیگر سرلشکر آندری کولسنیکوف فرمانده ارتش بیست و نهم روسیه در اوکراین توسط ارتش اوکراین کشته شد.

سرلشکر آندری کولسنیکوف
دیروز هم اعلام شد یکی از فرماندهان ارشد ارتش متجاوز روسیه در تله‌ای برای تانک‌های روسیه خارج از کی‌یف، کشته‌ شد. تصاویری که وزارت دفاع اوکراین منتشر کرده است، نشان می‌دهد که ستون تانک‌های روسیه در شهر برواری، در شمال شرق پایتخت اوکراین گلوله‌باران می‌شوند و انفجار بزرگی ایجاد می‌شود که طی آن سرهنگ آندره ساخاروف کشته شده است.

سرهنگ آندره ساخاروف
مقامات اوکراین می‌گویند، نیروهای روسیه پس از ناتوانی در تصرف پایتخت، از دست دادن نیروها و تجهیزات به دفاع روی آورده‌اند. اوکراین می‌گوید در دو هفته‌ای که از حمله روسیه می‌گذرد، دست‌کم پنج ژنرال روس کشته شده‌اند. وزارت دفاع بریتانیا هم می‌گوید روسیه با روند ادامه‌دار خسارت‌ها مواجه است و شاید پوتین در نتیجه تلفات در بین فرماندهان ارتش به منابع دیگر برای حمله به اوکراین روی بیاورد.

۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۲۰:۱۷
به درک که کشته شد .
امیدوارم پوتین پرستان وطنی براش مراسم نگیرن (384635)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۰۰:۴۱
سرلشکر کولسنیکف کشته نشده است، وی شهید شده است، و باید در جوار شهدایی که در جنگ با داعش در سوریه شهید شدند، به خاک سپرده شود. الفاتحه مع الصلوات (384663)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۸:۴۳
لعنت بر تو وتفکر احمقانه ی تو (384719)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۲۰:۲۹
تف به شرافتت که به این قاتل میگی شهید (384723)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۳:۳۶
اگه ایشون شهید شدند و قراره برن بهشت منو ببرین جهنم (384756)
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۴۷
واقعا مطمئنی که شرف داری چگونه بخودت اجازه میدی به این روس بی شرف بگی شهید کلمه شهید برازنده باکری همت زین الدین باقری و...... ........ (384761)
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۹
خدا رو شکربه درک وصال شده خدا کنه همشون برن به جهنم (384712)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها