به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۲۵۸۴۹
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان با عبور از نساجی به کورس برگشت

گروه ورزشی: بازگشت سپاهان به مسیر بردهای متوالی بار دیگر شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر افزایش داد.
سپاهان با عبور از نساجی به کورس برگشت
رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری شد.
تیم فوتبال نساجی مازندران که میزبانی خود را همچنان در مشهد ادامه می‌دهد به مصاف سپاهان اصفهان رفت. این دیدار که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد با پیروزی سه بر یک زردپوشان اصفهانی در به اتمام رسید.
سجاد شهباززاده (۲۳)، امید نورافکن (۴۳) و دانیال اسماعیلی فر (۲+۹۰) برای سپاهان و سعید غلامعلی بیگی (۶۷) برای نساجی گلزنی کردند.
سجاد شهباززاده روی غفلت اکبر صادقی هافبک نساجی و توپ ربایی سروش رفیعی توانست با شوت سرکش خود دروازه علیرضا حقیقی را باز کند تا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر نشان دهد همچنان می‌تواند مثمر ثمر ظاهر شود.
امید نورافکن گل دوم سپاهان را نیز روی توپ ربایی سجاد شهباززاده و پاس او به تور دروازه نساجی چسباند.
ساکت الهامی در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب نساجی ایجاد کرد تا قدرت تهاجمی تیمش را افزایش دهد. تلاش بازیکنان نساجی برای جبران شکست مقابل سپاهان اصفهان تنها با شوت سرکش و تماشایی سعید غلامعلی بیگی همراه بود تا دروازه رشید مظاهری باز شود.
نساجی که همچنان بازی‌های خود را به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد در مازندران در شهد برگزار می‌کند نه تنها نتوانست گل دوم را به ثمر برساند بلکه با اخراج علیرضا حقیقی در دقیقه ۸۹ روبرو شد تا این تیم ۱۰ نفره کار خود را دنبال کند و گل سوم را در ثانیه‌های پایانی دانیال اسماعیلی فر به ثمر برساند.
سپاهان با برد مقابل نساجی مازندران ۴۱ امتیازی شد تا بار دیگر به رقابت با استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قرمانی فصل جاری لیگ برتر باز گردد.
گل گهر سیرجان و پیکان تهران نیز در دیدار همزمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم در سیرجان همراه بود. تقسیم امتیازات دو تیم باعث شد تا شاگردان امیر قلعه نویی با ۳۳ امتیاز در رده پنجم و خودروسازان با ۳۱ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرند.
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها